צפו: 1:3 לליברפול על ליון, שער ענק לפדרו ב-3:5 של צ'לסי

אדם ללאנה, הארי ווילסון
אדם ללאנה, הארי ווילסון | FABRICE COFFRINI/AFP/Getty Images

אלופת אירופה קיבלה בחזרה את סלאח, פירמינו ואליסון, החלוץ הברזילאי כבש בניצחון על הצרפתים. הבלוז התפוצצו על זלצבורג באוסטריה, כשפוליסיק השלים צמד והספרדי הבקיע עם העקב. ווסטהאם הביסה 3:5 את הרטה ברלין

קבוצות: ליון ליברפול
(גודל טקסט)
תשעה ימים לפתיחת הפרמיירליג, קבוצות הצמרת עורכות את ניסויי הכלים האחרונים שלהם וגם זוכות לקבל את הכוכבים האחרונים שטרם שבו ממשחקי הנבחרת. כך במדי ליברפול שיחקו לראשונה במשחקי ההכנה בין השאר אליסון, רוברטו פירמינו ומוחמד סלאח בניצחון 1:3 על ליון. צ'לסי התפוצצה על זלצבורג וניצחה 3:5 באוסטריה, פדרו כבש שער מרהיב ביופיו עם העקב. ווסטהאם המתחדשת הביסה 3:5 את הרטה ברלין ואילו ארסנל ניצחה 3:4 בבעיטות הכרעה, לאחר 1:1 נגד אנז'ה בתום 90 דקות.


ליברפול – ליון 1:3 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
במשחק שנערך בז'נבה, אלופת אירופה הצליחה למחוק את רצף התוצאות השליליות שרשמה במשחקייה האחרונים כשגברה 1:3 על ליון. יורגן קלופ קיבל בחזרה את מוחמד סלאח, רוברטו פירמינו, נאבי קייטה והשוער אליסון, ובחר לשבץ את כולם ב-11 הפותחים.


הצרפתים היו הראשונים לעלות על לוח התוצאות, לאחר טעות קשה של אליסון. השוער הברזילאי הכשיל ברחבה את ממפיס דפאיי, שמיד לאחר מכן תרגם את כדור העונשין לשער היתרון של קבוצתו, ארבע דקות משריקת הפתיחה. יחסי הכוחות בהתמודדות היו ברורים, ובדקה ה-17 פירמינו השלים את העבודה והשווה את התוצאה ל-1:1, לאחר סיבוב מהיר על המקום ובעיטה מדויקת לפינה. בדקה ה-21 המהפך של האדומים הושלם, בעזרת שער עצמי של הבלם יואכים אנדרסן הדני. 1:2 לליברפול בהפסקה.


בפתיחת המחצית השנייה, סלאח וקייטה פינו את מקומם על הדשא לאחר משחק סביר ופירמינו יצא עוד במהלך המחצית הראשונה כחלק מהרצון להכניסם לעניינים בהדרגה, אבל בדקה ה-53 זה היה תורו של הארי ווילסון למצוא את הרשת, והשחקן שחזר מעונת השאלה מרשימה בדרבי קאונטי הניף את רגלו השמאלית מ-25 מטרים, ושיגר כדור שנעצר רק ברשת, וקבע 1:3 לליברפול, תוצאה שנשמרה עד שריקת הסיום.


רוברטו פירמינו. חזר להרכב וכבש (FABRICE COFFRINI/AFP/Getty Images)
רוברטו פירמינו. חזר להרכב וכבש (FABRICE COFFRINI/AFP/Getty Images)


זלצבורג – צ'לסי (5:3 לחצו כאן לצפייה בתקציר)
הבלוז של פרנק למפארד פגשו היום את רד בול זלצבורג, ובמחצית הראשונה דרסו את אלופת אוסטריה בביתה, עם בליץ מרשים שהתחיל בדקה-20, כשכריסטיאן פוליסיק תרגם כדור ארוך של פדרו לשער הראשון. שלוש דקות חלפו, והאנגלים זכו לכדור עונשין אותו כבש רוס בארקלי. הרגל של צ'לסי לא ירדה מהדוושה, ובדקה ה-28' פוליסיק השלים צמד, לאחר שקיבל פעם נוספת כדור ארוך, הפעם מ-70 מטרים, ובעט כדור חד לפינה וקבע 0:3 מוחץ.


ז'רום אונגנה הצליח בדקה ה-50 לצמק את התוצאה עבור קבוצתו לשעבר של מונאס דאבור, אבל הרגע הגדול הגיע שבע דקות לאחר מכן, כשפדרו הימם את כולם עם צ'יפ אקרובטי בעקב, וקבע 1:4 משוגע. בדקה ה-85 האוסטרים פעם נוספת את הרשת, כשטאקומי מינאמינו היפני כבש מהנקודה הלבנה. מיצ'י באטשואי היה האחרון לכבוש עבר מחזיקת הליגה האירופית, כבש את ה-2:5 לאחר מבצע אישי. בתוספת הזמן מינאמינו השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק, 3:5 משוגע לצ'לסי בסיום.




אנז'ה – ארסנל 1:1 (4:3) לחצו כאן לצפייה בתקציר
שלושה ימים לאחר שהפסידו בגביע האמירויות לליון, ארסנל של אונאי אמרי פגשה יריבה צרפתית נוספת, בדמותה של אנז'ה הצנועה. התותחנים עלו בהרכב משני להתמודדות, ובדקה ה-13 ספגו מרגליי פאריד אל מלאלי מאלג'יר. היתרון החזיק עד הדקה ה-50, כשהחלוץ הצעיר, ריס נלסון ניצל בלאגן בהגנה היריבה וקבע כי ההתמודדות הלכה לבעיטות מהנקודה הלבנה, בהן ארסנל יצאו עם ידם על העליונה עם ניצחון 3:4.


עוד הערב:
ווסטהאם המתחדשת של מנואל פלגריני פגשה הערב את הרטה ברלין, והפטישים הביסו 3:5 את הגרמנים בתצוגה נפלאה שבה לקחו חלק וכבשו גם שחקני הרכס פבלו פורנאלס וסבסטיאן האלר – לצפייה בתקציר לחצו כאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי