צפו: טוטנהאם גברה על באיירן מינכן 5:6 וזכתה בגביע אאודי

שחקני טוטנהאם חוגגים
שחקני טוטנהאם חוגגים | Matthias Hangst/Bongarts/Getty Images

לאחר 2:2 בתום 90 הדקות, התרנגולים ניצחו בדו הקרב מהנקודה הלבנה וחתמו טורניר מוצלח בגרמניה. חואן פוית' נפצע בצד של הספרס וירד על אלונקה, קומאן עלה מהספסל והוחלף אחרי דקה בגלל פציעה בברך

(גודל טקסט)

אחרי שריאל מדריד גברה על פנרבחצ'ה מוקדם יותר היום (רביעי) והבטיחה את המקום השלישי, טוטנהאם זכתה בגביע אאודי לאחר שגברה בדו קרב פנדלים על באיירן מינכן במגרשה הביתי, לאחר 2:2 בתום הזמן החוקי במשחק הגמר.

אריק לאמלה כבש את השער הראשון בדקה ה-19 מבישול של ג'ורג'-קווין אנקודו. כריסטיאן אריקסן והארי קיין שעלו מהספסל היו אחראים לשני, כשהאנגלי בישל לדני בדקה ה-59. שתי דקות לאחר מכן ז'אן פייט ארפ הצעיר צימק טובת הבווארים ובדקה ה-82 אלפונסו דייויס השווה בבעיטה אדירה מחוץ לרחבה ושלח את המשחק להכרעה בבעיטות מ-11 מטרים. דויד אלאבה ואריקסן החטיאו בעיטה לחובת כל אחת מהקבוצות וג'רום בואטנג היה זה שהחמיץ את הפנדל שהעניק לספרס את הניצחון.

המשחק גבה קורבנות משתי הקבוצות, כאשר בצד האנגלי חואן פוית' נפגע בקרסולו השמאלי והורד על אלונקה ובקבוצה בגרמנית קינגסלי קומאן ירד לחדר ההלבשה דקה בלבד אחרי שעלה מהספסל, בעקבות פציעה בברכו.

אריק לאמלה חוגג  את השער הראשון של טוטנהאם. (Adam Pretty/Bongarts/Getty Images)
אריק לאמלה חוגג  את השער הראשון של טוטנהאם. (Adam Pretty/Bongarts/Getty Images)

למרות הפציעה של המגן/בלם הארגנטינאי, התרנגולים חתמו טורניר מוצלח, שבו ניצחו גם את ריאל מדריד. קבוצתו של מאוריסיו פוצ'טינו תפגוש את אינטר ביום ראשון הקרוב, שישה ימים לפני שתעלה למחזור הראשון בפרמיירליג, שבו תארח את אסטון וילה.

באיירן עלתה ללא מרבית שחקניה הבכירים, שהמאמן ניקו קובאץ' העניק להם מנוחה לקראת הסופר-קאפ הגרמני שיתקיים בשבת הקרובה ובו תפגוש אלופת גרמניה את סגניתה בורוסיה דורטמונד (21:20, שידור ישיר בספורט4). נויר, פבאר, זולה וטוליסו פתחו בהרכב לצד סוללת הצעירים של קובאץ', בעוד אלאבה, אלקנטרה, לבנדובסקי וקומאן נכנסו במהלך המחצית השנייה.

ג'רום בואטנג ואלפונסו דייויס חוגגים את שער השוויון, לפני שהבלם החטיא פנדל מכריע. (Adam Pretty/Bongarts/Getty Images)
ג'רום בואטנג ואלפונסו דייויס חוגגים את שער השוויון, לפני שהבלם החטיא פנדל מכריע. (Adam Pretty/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי