אוגו: "שחקנים צריכים להיזהר מסוכנים שחושבים רק על כסף"

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | דני מרון

אקס הפועל באר שבע, שעדיין מחפש קבוצה, נזכר בתקופה הכי קשה בקריירה: "נשארתי לבדי באירופה - עברתי לגור עם חבר באיטליה". על הסיכון שלקח בגיל צעיר: "עזבתי את ניגריה ללא השכלה בשביל לשחק כדורגל"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לפני אליפות אפריקה היה נראה שג'ון אוגו בדרך הבטוחה להשלים את מעברו לטרבזונספור, אולם בסופו של דבר קבוצתו הטורקית של טוני וואקמה החתימה קשר ניגרי אחר, ג'ון אובי מיקל, ומועמדותו של אקס הפועל באר שבע, שעדיין מחפש קבוצה, ככל הנראה ירדה מהפרק.

אוגו, שעזב את ניגריה בגיל צעיר והחל את דרכו בסלובניה, חזר אחורה בזמן ונזכר בתקופה בה מצא את עצמו ללא קבוצה ונותר מחוץ למגרשים במשך זמן רב: "נשארתי לבד לגמרי באירופה – זו הייתה אחת התקופות הקשות ביותר בקריירה שלי".

אוגו סיפר: "עברתי לגור עם אוגני אונאזי באיטליה, הוא עזר לי ותמך בי במהלך התקופה הקשה. אחר כך המשכתי לפורטוגל ואז הגיעה הזדמנות לעבור לישראל. זו ממש לא הייתה ההצעה הטובה ביותר, אבל הייתי חייב לחזור לשחק כדורגל וכיום אני הרבה יותר שמח בחלקי".

לסיום, אוגו שלח מסר לדור הבא: "שחקנים, בעיקר צעירים, צריכים להיזהר מסוכנים שחושבים אך ורק על כסף ולא דואגים לצמיחתו והתפתחותו של השחקן. זה לא היה קל, אבל בגיל צעיר מאוד לקחתי סיכון גדול ועזבתי את ניגריה ללא השכלה במטרה להגשים את החלום – להיות שחקן כדורגל".


אוגו במשחק הפרידה מבאר שבע. "שמח בחלקי" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי