צפו בתקציר: לאחר 1:1, אינטר גברה 3:4 על טוטנהאם בפנדלים

אריק לאמלה, מילאן שקריניאר
אריק לאמלה, מילאן שקריניאר | GLYN KIRK/AFP/Getty Images

שני הצדדים התקשו להכריע את המשחק בזמן החוקי, והאיטלקים יצאו עם ידם על העליונה בבעיטות מהנקודה הלבנה. לוקאס מורה (3) כבש את השער הראשון במשחק לזכות האנגלים, אך הנראזורי הגיבו במהלך מבריק (36)

קבוצות: אינטר טוטנהאם
(גודל טקסט)

במשחק הנעילה של הצ'מפיונס קאפ, טוטנהאם אירחה היום (ראשון) את אינטר באצטדיון "ווייט הארט ליין" ונכנעה לה 4:3 בבעיטות הכרעה מ-11 מטרים, לאחר 1:1 בתום הזמן החוקי. לוקאס מורה היה הראשון לשבור את הקרח בהתמודדות כבר אחרי שלוש דקות, אך האיטלקים ביצעו מהלך מבריק וסטפן סנסי העניק להם את השוויון (36).

פתיחת המשחק הייתה אך ורק של התרנגולים, שמצאו את הרשת כבר בדקה השלישית. כשלוקאס מורה שיגר כדור אדיר לשער סמיר הנדנוביץ'. היתרון של המוקמיים החזיק עד הדקה ה-36, בה סטפן סנסי קבע 1:1 לאחר מסירה מבריקה של סבסטיאן אספוסיטו. במחצית השנייה הקבוצות הורידו הילוך ולא הצליחו למצוא את הרשת, והמשחק הלך לבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה.

כריסטיאן אריקסן היה הראשון לבעוט מהנקודה הלבנה, אך הנדנוביץ' קרא אותו היטב והדף את הבעיטה. מיד אחריו ג'ורג' פושקאש הרומני נהדף על ידי פאולו גזאניגה, השוויון בין הצדדים נשאר. אוליבר סקיפ החטיא את הפנדל שלו במצב של 3:3 ואפשר לז'ואאו מריו להכריע את הדו קרב עם פנדל מדויק, 3:4 לאינטר בסיום.

אנטוניו קונטה. המאמן החדש של אינטר יצא עם ידו על העליונה הערב (GLYN KIRK/AFP/Getty Images)
אנטוניו קונטה. המאמן החדש של אינטר יצא עם ידו על העליונה הערב (GLYN KIRK/AFP/Getty Images)

לאחר ההפסד ההערב, קבוצתו של מאוריסיו פוצ'טינו תפתח את עונת הפרמיירליג שלה ביום שבת הקרוב, כשתארח את אסטון וילה (18:30). לנראזורי נותר משחק הכנה אחרון נגד ולנסיה (10.8), ובסוף החודש (26.8) יפתחו את הליגה האיטלקית בביתם נגד לצ'ה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי