דיווח: וויין רוני עשוי לחזור לאנגליה כשחקן-מאמן בדרבי קאונטי

וויין רוני
וויין רוני | טוויטר

החלוץ, שמככב בימים אלה במדי די.סי יונייטד, עשוי לעבוד תחת פיליפ קוקו במטרה להעלות את "האיילים" לפרמיירליג. בעבר הוא כבר הביע רצון לאמן: "אני עושה את מה שנדרש לקבלת התעודה ואבדוק אילו הצעות יתאימו לי"

(גודל טקסט)

נראה שוויין רוני חושב על היום שאחרי הפרישה. חלוץ מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה לשעבר, שמככב היום בדי.סי יונייטד מליגת ה-MLS, מנהל מגעים עם דרבי קאונטי ועשוי להפוך למאמן-שחקן של קבוצת הצ'מפיונשיפ, כך דווח היום (שני) ב"טלגרף".

לפי העיתון האנגלי, רוני אמור לעבוד תחת המאמן הנוכחי פיליפ קוקו, שהחליף את פרנק למפארד בקיץ הנוכחי. החלוץ כבר הביע בעבר את רצונו להפוך למאמן בסיום הקריירה: "אני עושה את הצעדים הנדרשים לקבלת התעודה שלי וכשאפסיק לשחק, אני אראה איזה הזדמנויות יופיעו. קיבלתי כבר הצעות, אבל כרגע אני עדיין שחקן פעיל ואני רוצה להנות מזה. כשאסיים, אבדוק אילו הצעות יתאימו לי".

האנגלי בן ה-33 עזב את הפרמיירליג לטובת הליגה האמריקאית ב-2018 ומאז רושם הצלחה גדולה. בעונת הבכורה שלו בדי.סי יונייטד הוא כבש 12 שערים ב-21 הופעות ונבחר לשחקן המצטיין בקבוצה. החוזה שלו בקבוצה מוושינגטון תקף עד 2020.

יביא את דרבי קאונטי לפרמיירליג? וויין רוני. (AFP)
יביא את דרבי קאונטי לפרמיירליג? וויין רוני. (AFP)

על פי היכולת שלו בארצות הברית, ניתן להסיק כי הוא בהחלט יתרום משמעותית לדרבי, שהגיעה תחת למפארד עד לגמר פלייאוף העלייה לפרמיירליג, שם נעצרה על ידי אסטון וילה. הניסיון שלו ברמות הגבוהות עשוי להוות תוספת מכרעת מבחינת "האיילים", בניסיון להעפיל לליגה הבכירה. אמנם שחקנים-מאמנים הם תופעה נדירה בכדורגל, אך רק לאחרונה נוצר תקדים בדמות חזרתו של וינסנט קומפני לקבוצת נעוריו, אנדרלכט, בתפקיד שכזה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי