דה רוסי: "אוהדי בוקה מזכירים את הטירוף של רומא"

דניאלה דה רוסי
דניאלה דה רוסי | JUAN MABROMATA/AFP/Getty Images

הקשר האיטלקי שעזב את הג'ילארוסי לאחר 17 שנה נראה מוכן מתמיד לאתגר החדש בקריירה שלו: "קבלת הפנים הייתה מטורפת, לה בומבונרה הוא האצטדיון היחיד שגורם לצמרמורת". וגם: מראדונה, תארים וההבטחה הגדולה

(גודל טקסט)
לאחר 17 שנה ברומא, דניאלה דה רוסי, אחד הסמלים הגדולים ביותר של הג'ילארוסי, יצא להרפתקאה חדשה ואולי אחרונה בקריירה. רבים הופתעו מכך שבחר להצטרף לבוקה ג'וניורס, אלא שאם תשאלו אותו "זה היה ברור מאוד למי שמכיר אותי היטב, בוקה היא כמו רומא". בראיון לאתר הרשמי של המועדון הוא מספר על ההחלטה, קבלת הפנים הנהדרת, הדימיון בין קבוצתו הנוכחית לבין האקסית וגם על החלומות לקראת העונה הקרובה.


דה רוסי סיפר: "שמחתי לשמוע שהעבודה הקשה והקריירה שלי זכו להערכה, בדיוק כשקיבלתי קריאה מניקולאס בורדיסו שהכרתי שנים רבות. זה מאוד שונה, עולם אחר לגמרי, בגיל 36 אני צריך לחשוב היטב על ההחלטות שלי. היו לי הצעות אחרות שלקחתי אותן בחשבון, אבל הבחירה בבוקה מובנת מאליה למי שמכיר אותי היטב".


על האצטדיון: "לה בומבונרה הוא האצטדיון היחיד בעולם שבאמת ריגש אותי, למרות שמעולם לא דרכתי כאן לפניכן כשערכתי סיור במגרש זה היה מרגש. עכשיו אני רואה עד כמה הוא אצטדיון נפלא אבל הייחודיות שלו היא האנשים, הקהל".



דניאלה דה רוסי. דמיון גדול בין רומא לבוקה ( JUAN MABROMATA/AFP/Getty Images)


הקשר התקבל בשדה התעופה בזמנו על ידי אוהדים רבים וסיפר שהוא תמיד נמשך לבוקה בגלל הדימיון בין האוהדים שלה לאלו של רומא: "זו הייתה קבלת פנים מטורפת, המון חיבה. זה לא כל כך שונה ממה שחוויתי ברומא. אני אוהב את המועדון הזה כל כך בגלל הדימיון. ברומא משוגעים בגלל כדורגל והטירוף והלהט הזה קיחם גם כאן".


על דייגו מראדונה: "לא רק אוהדי נאפולי אהבו אותו, הוא מייצג את ההיסטוריה של הכדורגל. כשגדלתי, התחלתי לצפות בקטעי הוידאו עליו, הסרטים התיעודיים וכל פיסת מידע. פרק גדול מהקריירה שלו קשור לאנשים האלה, לאצטדיון הזה ולקבוצה הזו".


המטרות: "זכייה בתואר יהיה רגע גדול בקריירה שלי, ממש סוג של חלום. אני יודע רק דרך אחת – לעבוד ולתת 100%, 24 שעות ביממה, להקדיש את כל כולך לכדורגל. אני לא יכול להבטיח שנזכה בגביע, אבל אני מבטיח לתת 100%".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי