תמאש: "עשיתי דברים טיפשיים בישראל, אולי עוד אחזור לשם"

גבריאל תמאש
גבריאל תמאש | ערן לוף

אקס הפועל חיפה דיבר אחרי הופעת הבכורה באסטרה ג'יורג'יו, שכללה שער עצמי מביך: "זה משהו שיכול לקרות. הגעתי לקבוצה לעונה אחת ואני רוצה לסיים באחד משלושת המקומות הראשונים". וגם: על התקופה בליגת העל

(גודל טקסט)

לא כך קיווה גבריאל תמאש לפתוח את הקדנציה המחודשת שלו ברומניה: הבלם הרומני שעזב את הפועל חיפה לאסטרה ג'יורג'יו, ערך בכורה במדי הקבוצה ממרכז הטבלה נגד ויטורול ואחרי 37 דקות על המגרש כבש שער עצמי ביזארי, למזלו ולנטין גיורגה איזן תוך דקה בלבד וחילץ נקודה.

הבלם אמר בסוף המשחק: "אם הייתי נמנע משליחת הרגל, היו באים אלי בטענות על כך שוויתרתי על הכדור. זה כדורגל, זה יכול לקרות לפעמים. אני עדיין לא יודע אם הרמה בליגה ירדה או עלתה, לא הייתי כאן שנתיים. אסטרה עשתה משחק טוב מאוד, היינו יותר אגרסיביים מהם ואני בכלל לא בטוח אם היו להם יותר הזדמנויות מאיתנו".

הרומני המשיך: "כמובן שאני רוצה להיות בפלייאוף העליון זו הסיבה אליה הגעתי לכך, אני רוצה לסיים בין שלושת המקומות הראשונים. הגעתי לקבוצה לעונה אחת, בישראל נהניתי מאוד ואולי אחזור לשם בעוד שנה. עשיתי שם הרבה דברים טיפשיים, אבל מה אפשר לעשות".


כבר חושב על חזרה לישראל. גבריאל תמאש (אודי ציטיאט)

מאמנו של תמאש דן אלקסה, הוסיף: הייתה לו הופעה טובה מאוד ואני מעריך שחקני הגנה מהסוג הזה, שמתמקד במטרה ללא פחות, הוא היה מנהג אמיתי ואני מברך אותו על הביצועים שלו, חוץ מהשער העצמי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי