לא מוותר: קסיאס יעבור בדיקות בדצמבר במטרה לחזור לשחק

איקר קסיאס
איקר קסיאס | Matthias Hangst/Getty Images

השוער הוותיק שעבר התקף לב בחודש מאי ונותר במועדון - נחוש שלא לפרוש מכדורגל. מאמנו, קונססאו: "איקר הוא אלוף, ואלופים אף פעם לא מוותרים". בספרד נכתב: "עומד בפני האתגר האחרון וכנראה הקשה ביותר בקריירה"

קבוצות: פורטו
(גודל טקסט)

איקר קסיאס יודע שקריירת המשחק שלו הולכת להסתיים והוא לא מוכן לוותר. לפי הדיווח בעיתון הפורטוגלי "A Bola", השוער יעבור מספר בדיקות רפואיות בחודש דצמבר במטרה לחזור למגרש. אם התוצאות יהיו חיוביות, השוער שסבל מהתקף לב יוכל לחזור למגרשים שישה חודשים לאחר האירוע שעבר.

למעשה, כרגע קסיאס נותר חלק מהקבוצה ומשמש כאיש קשר בין השחקנים לביון הצוות המקצועי, תפקיד זמני שהוצע לו על ידי המועדון עד להחלמתו, כך מקווים בקבוצה. מעבר לכך, פורטו אך הכלילה אותו בסגל לקראת העונה הקרובה. השוער כעס בחודשים האחרונים על הדיווחים שייאלץ לפרוש וכתב בטוויטר: "לפרוש, יום אחד זה יקרה, אבל תנו לי לבשר לכם את החדשות ורק בזמן הנכון".

מאמן פורטו, סרג'יו קונססאו, התראיין לאחרונה לגבי השוער והדגיש את רצונו לחזור: "איקר הוא אלוף, ואלופים אף פעם לא מוותרים, זה ב-DNA שלהם. הוא הרבה מעבר לעוד שחקן כדורגל". בספרד סיכמו היטב: "כשמאחוריו 22 שנות קריירה וזכייה בכל תואר אפשרי, קסיאס עומד בפני האתגר האחרון בקריירה שלו, ואולי הקשה מכולם".

⚽ Iker Casillas quiere volver esta misma temporada
Según 'A Bola', el exportero del Madrid tiene previsto un chequeo médico para intentar regresar a los terrenos de juegohttps://t.co/MrGvs99uWs

— AS (@diarioas) August 20, 2019

כזכור, קסיאס הגיע לפורטו בקיץ 2015 לאחר 16 עונות בריאל מדריד. הוא ספג ביקורות גדולות על יכולתו הבינונית אך לאחר מכן השתפר וחוזהו אף הוארך עד גיל 40. בארבע העונות שלו בקבוצה הוא רשם 156 הופעות וזכה עם פורטו באליפות בעונת 2016/17 וכן בסופר קאפ הפורטוגלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי