אחרי ארבעה משחקים בלבד: קומפני יפסיק לאמן את אנדרלכט

וינסנט קומפני
וינסנט קומפני | VIRGINIE LEFOUR/AFP/Getty Images

עקב פתיחת העונה החלשה ביותר של המועדון מזה 21 שנה, הסגולים-לבנים החליטו שבימי משחקים, הבלם שחזר הקיץ כמאמן-שחקן יתמקד רק בתפקיד שלו על המגרש ויקבל את סרט הקפטן. סיימון דיוויס ידריך את הקבוצה

(גודל טקסט)

וינסנט קופמני לא יתפקד יותר כמאמן באנדרלכט במהלך משחקים, אלא רק כשחקן. ב"HLN" הבלגי נכתב היום (חמישי) כי אחרי פתיחת העונה הגרועה של הקבוצה מזה 21 שנים, שבה לא ניצחה אף אחד מארבעת המשחקים הראשונים וצברה 2 נקודות בלבד מתוך 12, הוחלט להגדיר את התפקידים מחדש והבלם שחזר הקיץ למועדון נעוריו לאחר 11 שנים במנצ'סטר סיטי ישמש כקפטן ויתרכז בלשחק, בעוד סיימון דיוויס ידריך את הסגולים-לבנים מהספסל.

במחזור האחרון אנדרלכט ספגה ארבעה שערים במחצית הראשונה ונכנעה 4:2 לקורטרייק. "קומפני צריך לתפקד יותר כשחקן במשחקים", אמר דיוויס, שאימן את קבוצת המילואים של מנצ'סטר סיטי לפני שהצטרף לבלגי. "הוא צריך להיות מסוגל להנהיג את הקבוצה על המגרש. כמובן שאף אחד לא מטיל ספק ביכולת שלו לעשות זאת, אבל חשוב שהוא יהיה שחקן מן המניין במהלך המשחק".

המאמן המשיך: "יחד עם הצוות, אני אהיה אחראי על הטקטיקה. אתה יכול לתכנן דברים מראש, אבל תמיד יהיו הפתעות תוך כדי המשחק". אנדרלכט צירפה הקיץ שמות נוצצים כמו סמיר נאסרי ונאסר שאדלי, אך כאמור פתחה את העונה בצורה מאכזבת מאוד. ביום שישי הקרוב היא תנסה להשיג את ניצחון הליגה הראשון שלה, נגד האלופה גנק.

פתיחת עונה מאכזבת. וינסנט קומפני (JASPER JACOBS / Contributor)
פתיחת עונה מאכזבת. וינסנט קומפני (JASPER JACOBS / Contributor)

לקראת המשחק הראשון שאליו תגיע הקבוצה בהיררכיה החדשה אמר דיוויס: "אנחנו צריכים להתאים לא רק את השחקנים לשיטה ולפילוסופיית המשחק שלנו, אלא גם ליצור את המסגרת הנכונה. נוכל להכיר טוב יותר אחד את השני בסיטואציה הזו, הקבוצה צריכה יציבות, בואו נהיה ברורים בעניין הזה".

על קומפני הוסיף המאמן: "ויני אוהב את המועדון ורוצה לתת לו את המיטב בכל יום. השינוי יאפשר לנו לעבוד בצורה יעילה ומכוונת-תוצאות יותר. אני רוצה גם להדגיש שמה שחשוב כאן זה לא אני או ויני, אלא אנדרלכט והאוהדים הנפלאים שלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי