טרגדיה בברזיל: בנו של קאפו הלך לעולמו מהתקף לב

קאפו
קאפו | DRIAN DENNIS/AFP/Getty Images

דנילו בן ה-29, בנו של אחד המגנים הימניים הטובים אי פעם, התייצב ליום ההולדת של אחותו והצטרף למשחק כדורגל, אלא שבמהלכו הוא חש כאבים בחזה, הובהל לבית החולים וסבל מהתקף נוסף שגרם למותו הטרגי

(גודל טקסט)
טרגדיה בברזיל. דנילו, בנו של כדורגלן העבר האגדי קאפו, הלך הלילה (בין רביעי לחמישי) לעולמו, כתוצאה מהתקף לב בזמן משחק כדורגל שנערך לכבוד אחותו שחגגה את יום הולדתה.


לפי הדיווחים, דנילו בן ה-29 השתתף במשחק כדורגל שנערך בחגיגות יום הולדתה של אחותו ובשלב מסוים הרגיש כאבים בחזהו ומהר פונה לבית חולים. ההפנמה הייתה שמדובר בהתקף לב הגיעה במהרה, אלא שבבית חולים הוא סבל מהתקף נוסף שאותו כבר לא שרד וצוות הרופאים נאלץ לקבוע את מותו.


למי שלא זוכר, קאפו היה מגן ימני שבמהרה מיתג את עצמו כאחד השחקנים הטובים בתולדות המשחק בעמדה שלו – היו שטענו שהוא היה "הטוב ביותר על הפלנטה" וכמובן הפך לאגדה בברזיל. קאפו בן ה-49 החל את דרכו בסאו פאולו ב-1989, אבל לשיא הקריירה הגיע ברומא אליה עבר ב-1997, אחרי עונה אחת בלבד בסראגוסה איתה זכה בגביע אופ"א, ובבירת איטליה בילה שש שנים, עד שהמשיך למילאן שבשורותיה פרש ממשחק ב-2008. בין שלל תאריו יש זכייה בליגת האלופות ב-2006/7, זכה בליגה האיטלקית עם רומא ועם מילאן והשיא היה כמובן זכייה בשני גביעי עולם עם נבחרת ברזיל – ב-1994 וב-2002.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי