צ'יצ'י: "ניימאר הכרחי לנבחרת, הוא מבשל חצי מהשערים"

צ'יצ'י
צ'יצ'י | CARL DE SOUZA/AFP/Getty Images

לקראת מפגש הידידות נגד קולומביה, מאמן נבחרת ברזיל הדגיש את חשיבות הכוכב והחמיא לוויניסיוס, שזומן לראשונה: "הכישרון שלו יוצא דופן". הקיצוני של ריאל מדריד: "בחלומות שלי לא דמיינתי שאשחק בנבחרת בגיל 19"

(גודל טקסט)

לקראת משחקה של נבחרת ברזיל נגד קולומביה הלילה (בין שישי לשבת, שידור ישיר בספורט1 החל מ-3:20) במיאמי, מאמן הסלסאו צ'יצ'י אמר שניימאר "הכרחי לנבחרת", אפילו שזו זכתה בקופה אמריקה בלעדיו: "כשהוא על המגרש, חצי מהשערים שלנו מגיעים מבישול שלו, אם כי אנחנו משחקים באופן זהה גם בלעדיו".

האיש על הקווים התייחס לסיטואציה של הכוכב בפ.ס.ז': "זה מדאיג אותי, אני מקווה שהמצב ייפתר בקרוב אבל זה לא בתחום השיפוט שלי ואני לא יכול להתערב".

צ'יצ'י דיבר גם על ויניסיוס, שזומן לראשונה לנבחרת הבוגרת: "המהירות שלו בלתי נתפסת, יש לו שישה-שבעה הילוכים. חוסר העקביות במשחק שלו היא דבר אופייני לילד בגילו. הוא ילד נהדר עם כישרון יוצא דופן, אבל הכל קורה לו מהר מאוד. כשאנחנו רואים אותו מציג כזו רמה בריאל מדריד, אנחנו ממעיטים בערכה של הבגרות שהוא מציג".

הכרחי לנבחרת. ניימאר. (AFP)
הכרחי לנבחרת. ניימאר. (AFP)

המאמן רואה את הקיצוני הצעיר כיורשו הטבעי של ניימאר: "זה בד.נ.א שלו לשחק באגף שמאל, אבל הוא צריך לצבור ניסיון גם בעמדות אחרות, כמו חוסר הסבלנות שלו עם הכדור והעבודה ההגנתית. אבל הכישרון הטבעי שלו גדול מהדברים האלה. הכריזמה שלו היא דבר שאין שני לו. הוא מסוג הבחורים שכובשים את כולם עם האישיות השמחה שלהם".

על היריבה: "המפגש שלנו עם קולומביה במוקדמות המונדיאל היה האתגר הכי גדול שנתקלנו בו מבחינת טכניקה. שני המשחקים נגדם היו קשים מאוד פיזית. פקרמן העמיד שם בסיס איכותי מאוד וכעת נפגוש נבחרת סולידית, גם ללא חאמס רודריגס".

זימון בכורה לנבחרת. ויניסיוס ג'וניור. (טוויטר)
זימון בכורה לנבחרת. ויניסיוס ג'וניור. (טוויטר)

ויניסיוס עצמו דיבר על הבכורה בסלסאו: "גם בחלומות שלי לא דמיינתי שאשחק בנבחרת ובריאל מדריד בגיל 19. אני שמח להגשים את החלום ולהיות כאן עם הטובים ביותר. אני רוצה לשמור על רוגע בהופעת הבכורה שלי".

על המעבר לאירופה בגיל צעיר: "ההבדל מאוד גדול, אתה מתקדם שם יותר מהר מאשר בברזיל. העובדה שאני משחק עם הטובים ביותר נותנת לי מוטיבציה ומכריחה אותי להישאר מרוכז. אני צריך להמשיך להתפתח ולהקשיב לכל מה שהם מעבירים לי".

הפציעה נגד אייאקס: "הכל זה חלק מהדרך. נפצעתי ונמנע ממנו גם לשחק בנבחרת, אבל ידעתי שזה מה שאלוהים ייעד לי ושהכל יגיע בזמן הנכון. עכשיו אני כאן ואני שמח מאוד על כך". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי