בעקבות התקיפה: טוראן נידון ל-32 חודשי מאסר על תנאי

ארדה טוראן
ארדה טוראן | OZAN KOSE/AFP/Getty Images

קשר איסטנבול בשאקשהיר מסתבך. כזכור, לפני כשנה הוא תקף את הזמר הטורקי המפורסם ברקאי שאהין ושבר לו את האף. לאחר מכן הוא אף הגיע לבית החולים עם אקדח. כעת, בית המשפט קבע את גזר דינו

(גודל טקסט)

עונש מאסר של שנתיים ושמונה חודשים על תנאי נגזר על קשר איסטנבול בשאקשהיר ארדה טוראן, עקב תקיפתו של הזמר הטורקי המפורסם ברקאי שאהין לפני כשנה. 

הכדורגלן הואשם בתקיפה במכוון, החזקת נשק באופו בלתי חוקי וירי באקדח. בית המשפט שחקר את ההאשמות נגדו, גזר עליו שנתיים ושומנה חודשים של מאסר על תנאי, כך שהוא לא ייכנס לכלא אם לא יבצע פשע נוסף בחמש השנים הקרובות. הפרקליטות ביקשה תחילה גזר דין של 12 שנים בכלא ואף האשימה אותו בהטרדה מינית, אך נדמה כי הקשר בן ה-32 יצא בזול מן המקרה.

כזכור, על פי הדיווחים השונים, הטורקי תקף את שאהין במועדון לילה באיסטנבול בסוף השנה שעברה, לאחר שעל פי כתב האישום התחיל עם אשתו של הזמר שדחתה אותו. טוראן לא אמר נואש וסינן לעברה: "אם לא הייתי נשוי, הייתי מאוד מתגעגע לבחורה כמוך". שאהין לא נשאר אדיש, שלח את אשתו לביתם ונכנס לעימות עם השחקן שתקף אותו באופן חמור וכאמור שבר לו את האף.

ארדה טוראן. בית המשפט קבע את גזר דינו(טוויטר)
ארדה טוראן. בית המשפט קבע את גזר דינו (טוויטר)

ישנם מספר דיווחים סותרים לגבי התקרית. ב'אס' טוענים כי השחקן נסע לבית החולים בו התאשפז ונותח שאהין, שלף אקדח וירה מספר כדורים לעבר הקרקע מה שגרם לפאניקה רבה, הוא הלך לחדרו של שאהין ואמר: "לא ידעתי שהיא אשתך. אני מצטער, פשוט תהרוג אותי". לעומת זאת, ב'סאן' האנגלי השמיטו את עניין הירי.

מאז שעזב את הכדורגל הספרדי, טוראן לא מפסיק להסתבך. בשנת 2017 הוא הודיע על פרישה מהנבחרת לאחר שהואשם בתקיפת עיתונאי ספורט, אם כי לאחר מכן חזר אליה. במאי האחרון הוא הורחק מ-16 משחקים לאחר שדחף את הקוון והתעלל בו מילולית במהלך משחק בטורקיה.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי