צפו: המרדף של אוהדי קולורדו אחרי זלאטן איברהימוביץ'

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | Gettyimages

בסיום המשחק בין הקבוצה המקומית לל.א גלאקסי, אוהדי המארחת פרצו אל הדשא ורצו לעברו של איברה כדי להשיג חתימה. בנונשלנטיות אופיינית על רקע המאבק עם כוחות הביטחון הוא התעלם ולא רק מהם והמשיך בדרכו

(גודל טקסט)

אירוע ביזארי התרחש במשחק הלילה (בין רביעי לחמישי) ב-MLS במשחק בו התארחה לוס אנג'לס גלאקסי אצל קולורדו ראפידס ושוב זלאטן איברהימוביץ' במרכז העניינים. קבוצתו הפסידה במשחק דרמטי 2:1 וספגה שער בדקה ה-85, אבל דווקא מה שקרה אחרי שריקת הסיום משך את תשומת הלב של כולם.

כנראה שההודעה השבוע על חשיפת הפסל שלו בעיר הולדתו מאלמו בחודש הבא, כשהוא עדיין שחקן פעיל, עשתה לו משהו. הענק השבדי עם סרט הקפטן על היד החל ללכת לחדר ההלבשה, כששני אוהדים של קולורדו פרצו לכר הדשא ורצו אליו, קראו בשמו ואף נפלו אל כר הדשא במאבק עם אנשי הביטחון. כל זאת כדי להשיג 'סלפי' או חתימה ממלך השערים של שבדיה בכל הזמנים.

הדבר המפתיע הוא התגובה של איברה שהמשיך ללכת בלי להניד עפעף ולא הסתכל אפילו לכיוון האוהדים כשמהומה פורצת סביבו. מי שניצל את ההזדמנות כדי להתקרב לכוכב גלאקסי הוא חלוץ קולורדו אנדרה שיניישקי, שרץ אליו וביקש ממנו בתנועות ידיים את החולצה. כנראה שאצל זלאטן כל בני האדם שווים ואין הבדל בין שחקן לאוהד, כי גם חלוץ היריבה לא זכה להתייחסות של מי שמכנה את עצמו כאריה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי