צפו בתקציר: זלאטן שבר עוד שיא, גלאקסי פירקה 2:7 את קנזס

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | AFP

הסופרסטאר השבדי כבש שלושער ענק והפך לראשון בתולדות המועדון שמגיע ל-26 שערים בעונה: "עבורי להבקיע שערים זה קל. אתה רק צריך להיות כמו זלאטן וזה קל"

(גודל טקסט)

זלאטן איברהימוביץ' ממשיך לשבור שיאים ולקבוע חדשים בלוס אנג'לס גלאקסי, ולפנות בוקר (שני) הפך לשיאן הכובשים של המועדון בעונה אחת עם 26 שערים. בגיל 37 הוא הפציץ שלושער לרשת של ספורטינג קנזס סיטי, ונתן לקבוצתו 2:7 ענק. בכך בעצם עצרה גלאקסי רצף של שישה משחקים ללא הפסד, שדרדר אותם בטבלה, והניצחון החזיר אותה למקום החמישי.

לאחר המשחק אמר איברהימוביץ': "זה היה משחק טוב והתוצאה היא משהו אחר. החצי הראשון עוד היה צמוד כי פגשנו קבוצה טובה שמשחקת כדורגל טוב, אבל הגענו להזדמנויות שלנו והבקענו. זה היה ההבדל".

על השלושער שלו: "היינו צריכים לנצח היום ולהבקיע הרבה שערים, וכולם עשו עבודה טובה. ניסיתי לעזור לקבוצה ועליי להמשיך כך כדי לעזור קבוצה – והדרך הכי טובה היא להבקיע. עבורי להבקיע שערים זה קל, אתה רק צריך להיות כמו זלאטן וזה קל".

ובחזרה למשחק. המארחת נקלעה לפיגור מרגלי הצ'יליאני פיליפה גוייטרס בדקה ה-24, אבל איברהימוביץ' קיבל הזדמנות להשוות עם פנדל בדקה ה-32. שוער קנזס טים מליה יוכל לנצח להתגאות בעובדה שהוא הצליח להדוף פנדל של זלאטן, אבל החלוץ שעט על הריבאונד וכבש. במחצית השנייה הוא הוסיף עוד שניים (51, 85), כשסבסטיאן לטגט תורם צמד בזק (77, 79), וגם ג'ו קורונה (48) וקרלוס אוריאל אנטונה (69) היו חלק מהחגיגה. גוייטרס צימק בדקה ה-86, אבל זה לא קלקל לגלאקסי את הניצחון המרשים. זוהי, אגב,השביעייה הראשונה של גלאקסי מאז 1998.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי