מצטרף לעומרי בן הרוש: חביב חביבו חתם בלוקרן

חביב חביבו
חביב חביבו | לוקרן, רשמי

אקס מכבי פתח תקווה שאחראי על אחד השערים הביזאריים בתולדות ליגת העל, ישתף פעולה עם מגן נבחרת ישראל בליגה הבלגית השנייה: "שמרתי על כושר גופני בחודשיים האחרונים, מקווה לשחק במהירות"

(גודל טקסט)
חביב חביבו מצא קבוצה חדשה: לאחר עשרה חודשים ללא משחק רשמי אקס מכבי פתח תקווה, עבר לקבוצתו ה-12 בקריירה וחתם בלוקרן בליגת המשנה בבלגיה בה משחק גם עומרי בן הרוש. החלוץ בן ה-32 שיחק בסך הכל שמונה פעמים ובישראל אבל הוא ייזכר בעיקר בזכות השער הביזארי נגד מכבי נתניה שכבש בעת עזרה ללידור כהן הפצוע, וכן זהו שערו היחיד בליגת העל.


חביבו שערך בעברו לא פחות מ-160 הופעות בליגה הבלגית אמר אחרי החתימה: "אני מכיר את התחרות בקבוצה הזאת, כי שיחקתי נגדה הרבה פעמים ואני יודע שהמצב לא התשנה. אני רוצה לעשות את הקסימום עבור המועדון המשפחתי הזה. שמרתי על כושר גופני בחודשיים האחרונים ואני מקווה לשחק במהירות. מאמין שעם הניסיון שלי, אוכל להיות בעל ערך לקבוצה".


כאמור בלוקרן משחק גם עומרי בן הרוש שנשאר בקבוצה על אף הירידה לליגת המשנה מהמקום האחרון בתום העונה. הקבוצה פתחה את העונה בצורה מזעזעת ואחרי שבעה מחזורים צברה לוקרן שבע נקודות בלבד והיא במרחק של שתי נקודות בלבד מהקו האדום. חביבו ינסה לשנות את המומנטום השלילי במטרה לשוב לליגה הבכירה כבר בחודש מאי.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי