ניימאר: "אני מאושר בפ.ס.ז', אגן על הקבוצה שלי בשיניים"

ניימאר
ניימאר | MARTIN BUREAU / Contributor

החלוץ שיערוך את הופעתו ה-100 במדי ברזיל נגד סנגל (14:50, ספורט1) התייחס לקיץ: "כולם יודעים שרציתי לעזוב ונאלצתי להישאר". על פתיחת העונה: "התחלתי טוב, יכולים להשיג דברים גדולים". וגם: השיאים בנבחרת

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
הכוכב הברזילאי ניימאר, עמד במוקד תשומת הלב בחלון ההעברות האחרון, כשרצה לעבור לברצלונה, אך בסופו של דבר נשאר בפריז סן ז'רמן. הקהל של אלופת צרפת זעם על החלוץ בעקבות אירועי הקיץ ולמרות זאת הוא הפגין יכולת נהדרת וכבש ארבעה שערים בחמשת המשחקים שלו העונה. במסיבת עיתונאים של נבחרת ברזיל לקראת משחק הידידות נגד סנגל היום, חמישי (14:50, שידור ישיר בספורט1), בו יערוך את ההופעה ה-100 שלו במדי הסלסאו, הוא דיבר על חלון ההעברות האחרון ותחושותיו כעת במועדון.


ניימאר התייחס לפתיחת העונה שלו: "היום אני מרגיש מאושר בפריז סן ז'רמן, השנה התחילה טוב מאוד עבורי. אני אגן על הקבוצה שלי בשיניים ובציפורניים, בכל כוחי ואתן 100% עבור המועדון, אנחנו יכולים להשיג דברים גדולים העונה". האירועים חלון ההעברות: "זה היה קיץ ארוך עבורי, כולם יודעים שרציתי לעזוב ונאלצתי להישאר. ידעתי שלמרות הנסיבות אני צריך להתכונן היטב ולספק עונה טובה. זה התחיל טוב ואני מקווה שזה יישאר ככה".


הברזילאי עבר שתי פציעות קשות בשנים האחרונות שגרמו לו להיעדר מהמגרשים לטווח ארוך. בעונתו הראשונה באלופת צרפת הוא רשם רק 20 הופעות בליגה, ובעונתו השנייה הגיע ל-17 הופעות בלבד. כעת הוא מקווה לעונה בריאה ופוריה יותר: "היו לי יותר משלושה חודשים של טיפול בפציעות בשנתיים האחרונות. אם מסתכלים על המשחקים שלי והמספרים שאני מספק, ניתן לראות שמעולם לא הפסקתי לשחק כדורגל. לצערי פציעות הן חלק מחייו של ספורטאי, התקווה שלי לעונה הזו היא להיות תמיד בכושר ולקוות ששום דבר רע לא יקרה". 


ניימאר. הברזילאי נמצא בכושר נהדר מפתיחת העונה (LUCAS BARIOULET/AFP via Getty Images)
ניימאר. הברזילאי נמצא בכושר נהדר מפתיחת העונה (LUCAS BARIOULET/AFP via Getty Images)


על ציון הדרך הערב: "מעולם לא דמיינתי שאגיע למאה הופעות בנבחרת. מבין כל המשחקים, נותרתי עם הופעת הבכורה שלי, המשחק הראשון במונדיאל וגם השער הראשון שלי במונדיאל. הייתי בנבחרת עשר שנים ותמיד הייתי אחד השחקנים החשובים ביותר, אף פעם לא התחבאתי. זה נורמלי שבנבחרת מתייחסים אליי בצורה אחרת, כך גם לליאו מסי בארגנטינה. זה נורמלי".


ניימאר יהיה ההשחקן השביעי שחוצה את רף מאה ההופעות וישתווה לרוביניו. הבא בתור הוא קלאודיו טפארל שרשם 101 הופעות. רביעי מדורג לוסיו עם 105 הופעות. דניאל אלבס שלישי עם 116 משחקים, רוברטו קרלוס שני עם 125 הופעות ובמקום הראשון קאפו עם 142 משחקים. אם ניימאר יכבוש הוא ישתווה לרונאלדו עם 62 שערים בנבחרת ולא רחוק היום בו יהיה הכובש הבכיר של הסלסאו בכל הזמנים – על חשבונו של פלה שכבש 77 שערים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי