צפו: צ'יפ יפה של פרימינו לא הספיק לברזיל, רק 1:1 עם סנגל

ניימאר
ניימאר | ROSLAN RAHMAN/AFP via Getty Images

כוכב ליברפול סיים באלגנטיות (9), אך דיידיו (45) איזן עבור סגנית אלופת אפריקה וקבע את תוצאת הסיום. ניימאר הגיע ל-100 הופעות בנבחרת

(גודל טקסט)

לפני המשחקים הרשמיים של הנבחרות האירופיות בקמפיין מוקדמות יורו 2020, נבחרות ברזיל וסנגל נפגשו היום (חמישי) במשחק ידידות בסינגפור, כשבמוקד כוכבה הגדול של הסלסאו ניימאר ערך את הופעתו ה-100 והפך לשביעי שמגיע למספר תלת ספרתי במדים הכחולים צהובים. לצערו הוא לא השכיל לכבוש וברזיל נפרדו ב-1:1 ולמעשה אלופת הקופה אמריקה רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון.

זה דווקא התחיל מבטיח עבור ברזיל, רוברטו פירמינו קיבל כדור נהדר למרכז הרחבה וחלוצה של ליברפול הקפיץ בצ'יפ מעל אלפרד גומיס, אך בדקה ה-45 סאדיו מאנה הוכשל ברחבה ופמארה דיידיו דייק מהנקודה הלבנה.

ניימאר שהיה שותף לאורך כל המשחק, ניסה להכניע בדקות האחרונות את סנגל ולרשום את שערו ה-62 במדי הסלסאו ולהשתוות לרונאלדו, אך הוא ייאלץ להשוות את שיאו החלוץ האגדי במשחק אחר.


ניימאר בהופעתו ה-100 בנבחרת ברזיל (ROSLAN RAHMAN/AFP via Getty Images)

הרכבים
ברזיל: אדרסון, דני אלבס, מרקיניוס, טיאגו סילבה, אלכס סנדרו (רנאן לודי 79), קאסמירו, ארתור (מתיאוס הנריקה 68), פליפה קוטיניו (רישארליסון 72), ניימאר, רוברטו פירמינו (אברטון 59), גבריאל ז'סוס.

סנגל: אלפרד גומיס, לאמין גסאמה, קאלידו קוליבאלי, סליף סאנה, ראסין קולי, צ'ייקו קויאטה (סידי סאר 66), אידריסה גווייה (פאפא אנדיאיי 79), קרפין דיאטה, איסמעילה סאר (סאדה ת'יאוב 90), פמארה דיידיו (הביב דיאלו 78), סאדיו מאנה.

מהלך המשחק
ברזיל פתחה את המשחק טוב יותר ועלתה ליתרון מוקדם כבר בדקה התשיעית – גבריאל ז'סוס העביר כדור עומק לרוברטו פירמיניו שהקפיץ בנגיעה מעל אלפרד גומיס, 0:1 לברזיל. מצב ראשון לסנגל בדקה ה-25, סאדיו מאנה קיבל כדור לרחבה ושחרר כדור חזק למרכז השער, אותו אדרסון הצליח לעצור.

כדור קרן של סנגל בדקה ה-40 הגיעה לסליף סאנה שבעט ברגל שמאל, אדרסון היה במקום ותפס. שער השוויון הגיע בדקה ה-45, סאדיו מאנה פרץ לכיוון השער של ברזיל והוכשל, השופט פסק לפנדל ופמארה דיידיו איזן ל-1:1 עם בעיטה חזקה לצד ימין. כמעט ניימאר כבש בהופעתו החגיגית – בדקה ה-87 קיבל שחקנה של פ.ס.ז' כדור על מגש מדני אלבס במרכז הרחבה, אך הבעיטה שלו נעצרה בדרך לקרן.

קאסמירו, ארתור ופמארה דיידיו (ROSLAN RAHMAN/AFP via Getty Images)


נבחרת ברזיל חוגגים (ROSLAN RAHMAN/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי