עדיין רעב לתארים: סרחיו ראמוס עשוי להשתתף באולימפיאדה

סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס | AFP

בלם ריאל מדריד שזכה כמעט בכל גביע אפשרי, מעוניין להירשם כחריג גיל בנבחרת ספרד עד גיל 23, במטרה לזכות בזהב בטוקיו. המאמן לואיס די לה פואנטה אמר: "אני מעריץ אותו ואשמח אם יגיע, אך יש עוד זמן עד שיחליט"

(גודל טקסט)

סרחיו ראמוס הוא אחד הכדורגלנים המעוטרים בתולדות הכדורגל העולמי, הבלם הספרדי של ריאל מדריד זכה בארבע אליפויות ספרד, שלושה גביעים, ארבע פעמים בליגת האלופות ובנבחרת ספרד זכה במונדיאל 2010 ובשני גביעי יורו שונים. אך בגיל 33 הוא עדיין נשאר רעב והוא מכוון לתואר היחיד שעוד לא השיג, מדליית זהב אולימפית בטוקיו 2020.

כזכור סגלי הנבחרת האולימפית נמנים לשחקנים עד גיל 23, כהמשך ישיר לטורנירי הנבחרות הצעירות שנה קודם לכן, אך כל מדינה רשאית לשתף שלושה שחקנים שנחשבים לחריגי גיל ולכן הבלם הוותיק יוכל להיות חלק מהמסע ליפן בעוד כשנה.

מאמן ספרד על גיל 21 לואיס די לה פואנטה, התייחס לסיכויים של שגם ראמוס ייכלל בסגל השחקנים לקראת המשחק האולימפיים בטוקיו: "אם יש אפשרות כזאת, זה יכול להיות נהדר עבורנו, זה גאווה גדולה אבל זה עדיין רחוק. אם יגיע הרגע בו הוא יחליט להגיע אני מאוד אשמח, אני מעריץ של ראמוס".


סרחיו ראמוס מניף את גביע היורו בשנת 2012. יוביל את ספרד לתואר נוסף? (Jasper Juinen/Getty Images)

המכשול היחיד שעשוי לגרום לראמוס לוותר על הרעיון, הוא לוח הזמנים הצפוף שלו. משחקי הכדורגל של האולימפיאדה יתחילו ב-22 ביולי, עשרה ימים בלבד לאחר גמר היורו ולמעשה תהיה לו מנוחה קצרה מהרגיל שכלול משחקים רבים. אך ראמוס שמועלם לא היה במשחקים האולימפיים יודע שזוהי ככל הנראה תהיה ההזדמנות האחרונה לזכות בתואר הזה, ואחרי שלקח כמעט כל תואר אפשרי הוא לא יוותר על ההזדמנות לזכות בזהב בטוקיו כל כך בקלות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי