צפו בתקציר: ארגנטינה התפוצצה עם 1:6 על אקוודור

שחקני ארגנטינה חוגגים
שחקני ארגנטינה חוגגים | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

האלביסלסטה המשיכה ביכולת הטובה מסוף המשחק נגד גרמניה ופירקה את חברתה ליבשת במשחק הכנה בספרד. אלאריו, אספינוסה (עצמי) ופארדס פתחו בחגיגה, דיבאלה בישל לפזלה ודומינגס ואוקמפוס סגרו סיפור. מנה רק צימק

(גודל טקסט)

לאחר שהציגה אופי רב ב-2:2 נגד גרמניה, נבחרת ארגנטינה פגשה היום (ראשון) יריבה מעט יותר נוחה, בדמותה של אקוודור, ורשמה ניצחון 1:6 חלק באלצ'ה שבספרד. ללא הכוכבים הגדולים ביותר, ה"אלביסלסטה" של ליונל סקלוני נראה טוב מאוד במהלך המחצית הראשונה, בה גם הכריעה את ההתמודדות.

פתיחת המשחק הייתה שקולה באופן יחסי, אך לאחר 20 דקות השחקנים בתכלת-לבן מצאו את הרשת, לאחר נגיחה טובה של לוקאס אלאריו מבאייר לברקוזן. שבע דקות בלבד חלפו, וארגנטינה הצליחה להכפיל את יתרונה לאחר שער עצמי של ג'ון אספינוסה. החגיגה המשיכה גם בדקה ה-32 כלאונרדו פארדס מפריז סן ז'רמן דייק מהנקודה הלבנה וחתם מחצית גדולה של נבחרתו.

עם פתיחת המחצית השנייה, פאולו דיבאלה עלה לכר הדשא במטרה להמשיך את היכול הטובה שלו בתקופה האחרונה גם במדים הלאומיים. אקוודור הצליחה לצמק ל-3:1 בדקה ה-49 בעזרת כדור חופשי מבריק של אנחל מנה, אך חרמאן פזלה מפיורנטינה סגר סופית את חלומות הקאמבק עם נגיחה מוצלחת בדקה ה-66, לאחר בישול של דיבאלה. בדקה ה-82 ניקו דומינגס הצעיר נעץ את שערה החמישי של ארגנטינה, ובדקה ה-86 לוקאס אוקמפוס חתם את המשחק עם שער יפהפה.

התפוצצות של ארגנטינה באצטדיון באלצ'ה נגד אקוודור. (Quality Sport Images/Getty Images)
התפוצצות של ארגנטינה באצטדיון באלצ'ה נגד אקוודור. (Quality Sport Images/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי