רופא נבחרת ברזיל על ניימאר: "זו לא סיטואציה רגילה"

ניימאר
ניימאר | ROSLAN RAHMAN/AFP via Getty Images

לסמאר נשאל על הכוכב שנאלץ לנטוש כבר אחרי 12 דקות ב-1:1 נגד ניגריה: "הוא יחזור לפריז ויעבור שם סדרת בדיקות אחרי שהתלונן על רגישות בירך". צ'יצ'י אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון: "יש עליי לחץ להשיג תוצאות"

(גודל טקסט)

נבחרת ברזיל בוודאי מתחרטת על שני משחקי ההכנה שערכה בימים האחרונים בסינגפור. הסלסאו מתכוננת למהדורה נוספת של הקופה אמריקה שתיערך הקיץ, שנה בלבד אחרי שזכתה על אדמתה באליפות דרום אמריקה גרסת 2019, אבל מעבר לשתי תוצאות 1:1 נגד סנגל וניגריה, הבשורה הקשה הגיעה היום בדמות פציעתו של הכוכב הגדול ניימאר.

החלוץ, שאת הקופה אמריקה בקיץ האחרון החמיץ עקב פציעה ורק לפני מספר שבועות שב לכר הדשא אחרי שהחמיץ את כל ההכנה לעונה עם פריז סן ז'רמן, נאלץ לעזוב את כר הדשא כבר בדקה ה-12 היום נגד ניגריה לאחר שהתלונן על "רגישות" ומספר שעות לאחר שריקת הסיום, במחנה של ברזיל מודים שיש לפריז סן ז'רמן וכמובן שגם לצ'יצ'י ולצוותו בנבחרת סיבה לדאגה.

ניימאר ישוב כעת לפריז ויעבור סדרת בדיקות על ידי רופאי קבוצתו במטרה לאבחן את הכאב שחש בירך שמאל. ניימאר, אגב, ישב על ספסל קבוצתו עד שריקת המחצית, אולם לחצי השני הוא כבר לא חזר. רודריגו לסמאר, רופא נבחרת ברזיל, נשאל על מצבו של הכוכב ואמר בסיום: "הוא לא הזכיר כאבים חזקים, רק אמר שהוא הרגיש חוסר נוחות. הוא גם ביקש להמשיך לשחק, אבל הבנתי שזו לא סיטואציה רגילה וביקשתי ממנו לצאת. הוא יעבור סדרת בדיקות כדי שנוכל להבין מה קרה".


הספיק לשחק שבע דקות ובסופו של דבר נאלץ לרדת (ROSLAN RAHMAN/AFP via Getty Images)

בשנה האחרונה זו הפעם השלישית שניימאר נפצע במדי נבחרת ברזיל ונוטש את כר הדשא כבר במחצית הראשונה. זה קרה לו גם במשחקים נגד קמרון וקטאר, אבל דווקא מאז חזרתו ברזיל לא ניצחה – הפעם האחרונה שצ'יצ'י ושחקניו חגגו הייתה ב-7 ביולי, אז זכו בקופה אמריקה. המאזן מאז עומד על ארבעה משחקים ללא ניצחון, אחרי שגם סיימה ב-2:2 נגד קולומביה והפסידה לפרו בספטמבר.

צ'יצ'י נשאל היום לאחר התיקו נגד ניגריה על רצף התוצאות השלילי ואמר: "אני יודע שיש עליי לחץ להשיג תוצאות ושאנו בעולם שחיים לפי התוצאות, אבל אני תמיד אומר שקודם כל חשוב שיהיה לנו תהליך, שנלמד מטעויות ונעשה התאמות. במשחקים רשמיים אלה דברים שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לטעות וזה בדיוק הזמן ללמוד ממשחק למשחק. יש ביקורות? יכול להיות, אבל זה אבסורד".


צ'יצ'י. מרגיש את הלחץ (Lionel Ng/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי