ליונל סקאלוני מרוצה: "זו נבחרת שיהיה קשה לנצח אותה"

ליונל סקאלוני
ליונל סקאלוני | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images

מאמן נבחרת ארגנטינה היה מרוצה לאחר ה-1:6 על אקוודור. לאוטרו מרטינס: "היו דברים חיוביים להמשך". וגם: יכולתו של דיבאלה לא משכנעת ומיהם ששת השחקנים שהפכו לבאנקר בהרכב?

(גודל טקסט)

אחרי שחזרה מפיגור כפול וחילצה תיקו 2:2 מגרמניה ביום רביעי האחרון, נבחרת ארגנטינה סגרה אתמול (ראשון) את הפגרה הנוכחית עם ניצחון 1:6 מוחץ על אקוודור. המאמן ליונל סקאלוני היה שבע רצון מהיכולת של קבוצתו בצמד המשחקים ואמר בסיכום שלו: "החלון היה חיובי. השגנו את מה שרצינו – לתת לחבר'ה דקות כדי שיוכיחו שהם מוכנים לרמה הזו, אותי אישית זה מרגש לראות את ההבנה שלהם כיצד לשחק עם החולצה הזו".

סקאלוני התייחס להמשך הדרך והפגין ביטחון בשחקנים שלו: "יש חמישה או שישה שמהווים את הבסיס להרכב שלי, כבר אין צורך שישחקו יותר מדי כי הם הוכיחו את עצמם ונתנו לנו הרבה. אין קבוצות בלתי מנוצחות, אבל זו נבחרת שיהיה קשה לנצח אותה".

במהלך המשחק נרשם ויכוח בין לאוטרו מרטינס לליאנדרו פארדס, לאחר שנשרק פנדל לזכות האלביסלסטה ושני השחקנים ביקשו לבעוט אותו, למרות שקשרה של פריז סן ז'רמן הוא זה שנבחר מראש למשימה. מרטינס התייחס לתקרית בסיום: "כמו כל חלוץ, רציתי לקחת את הבעיטה כדי להבקיע. זה ויכוח טבעי בעיצומו של משחק, לא מעבר. המאמן קבע שהוא יבעט ואני שמח שהוא הבקיע ועזר לנו לנצח, שזה הכי חשוב".

צמד משחקים חיובי. שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים (JOSE JORDAN/AFP via Getty Images)
צמד משחקים חיובי. שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים (JOSE JORDAN/AFP via Getty Images)

חלוצה של אינטר המשיך ודיבר על שני המבחנים האחרונים שעברה נבחרתו: "אנחנו לוקחים בעיקר את המחצית השנייה נגד גרמניה ואת המשחק הזה, שהתכוננו אליו כי מדובר בנבחרת שנפגוש במוקדמות המונדיאל ולכן רצינו להיראות טוב. היו הרבה דברים חיוביים להמשך".

לפי 'אולה', אותם "5-6 שחקנים" שהמאמן התכוון אליהם הם ליאנדרו פארדס, לאוטרו מרטינס, חואן פוית', ניקולאס טגליאפיקו ורודריגו דה פול. כולם קיבלו את הבמה בקופה אמריקה וניצלו אותה כדי להוביל את חילופי הדורות שהתבקשו כבר כמה שנים בארגנטינה.

מעבר לכך, שחקן שהעלה את המניה שלו בשני המשחקים האחרונים הוא לוקאס אוקמפוס, חברו של מואנס דאבור בסביליה שכבש הן נגד גרמניה והן נגד אקוודור ושכנע את סקאלוני להכניס אותו לרשימות לקראת מוקדמות המונדיאל שיתחילו במרץ 2020.

הוויכוח נשכח מהר. פארדס ומרטינס (JOSE JORDAN/AFP via Getty Images)
הוויכוח נשכח מהר. פארדס ומרטינס (JOSE JORDAN/AFP via Getty Images)

גם חלוצה של באייר לברקוזן, לוקאס אלאריו, הציג יכולת טובה מאוד והיה הזוכה הגדול של חלון הנבחרות הנוכחי, לאחר שהציג עוצמה פיזית, ויכולות טובות במאבקים אוויריים ומשחק עם הגב לשער, שמבדלות אותו משאר שחקני ההתקפה שעומדים לרשות המאמן.

מי שלא ממש משכנע הוא פאולו דיבאלה. מצד אחד נדמה כי מקומו של שחקן יובנטוס בסגל לא מוטל בספק, ומצד שני אחרי שקיבל 60 דקות נגד גרמניה ו-45 נגד אקוודור, הוא ממשיך להיות היחיד מבין חברי החוליה הקדמית שלא כובש או מבשל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי