בדרך לקריירה פוליטית? היעד המפתיע של לודוביק אוברניאק

אוברניאק
אוברניאק | צילום: ערן לוף

אקס מכבי חיפה שתלה את הנעליים לפני שנה, חשף בל'אקיפ כי הוא מתכוון להתמודד על מקום במפלגה הדמוקרטית של העיר ליל לקראת הבחירות המוניציפאליות בשנת 2020: "תמיד רציתי לעזור לאזרחים"

(גודל טקסט)

אחד הזרים הבכירים שהגיעו לכדורגל הישראלי בשנים האחרונות, לודוביק אוברניאק לא הצליח לשקם את הקריירה לאחר הקדנציה הפושרת במכבי חיפה ובאוקטובר 2018 הודיע על פרישה מכדורגל בגיל 33. וכעת אחרי שנה מחוץ למגרשים הפולני-צרפתי חשף בראיון ב'ל'אקיפ' על היעד הבא שלו, שבכלל לא קשר לתפקיד מקצועי בקבוצת כדורגל, אלא לפוליטיקה.

כאשר נשאל אוברניאק לגבי התוכניות לעתיד הוא הפתיע את כולם כאשר הודיע כי הוא מתכוון להתמודד על מקום במפלגה הדמוקרטית של העיר ליל לקראת הבחירות המוניציפאליות בשנת 2020: "אני לא יודע באיזה מקום אהיה ברשימה, אבל ההתחייבות תהיה לא רק לקמפיין, זו התחייבות לטווח הרחוק".

שחקן העבר המשיך: "לספורט אין מפלגה פוליטית, הוא קיים אצל כולם. אני יודע שאנשים שעושים ספורט הם בריאים יותר וזה חשוב לי במיוחד. אני כאן כדי לדבר על כל מנה שאני יודע ועל ספורט. אני אדם טוב שמקשיב לאנשים, אז זה הגיוני עבורי להפוך לנבחר ציבור. אני אוהב פוליטיקה זה מזכיר לי את עולם הכדורגל, יש בזה משהו מורכב וזה תמיד סקרן אותי, אחרי הכל מה שהכי עניין אותי הוא לנסות לשפר את חייהם של האזרחים".


אוברניאק במדי מכבי חיפה. בדרך לקריירה פוליטית (ערן לוף)

כאמור לודוביק אוברניאק הוא אחד השחקנים בעל הרזומה המרשים ביותר שהגיעו לישראל, עם לא פחות מ-290 הופעות בליגה הצרפתית הראשונה וזכייה באליפות במדי ליל. באירופה ערך 29 הופעות בליגה האירופית ועוד שבע בליגת האלופות בעונת 2011/12 כאשר הגיע עם ליל עד לשמינית הגמר והיה שותף בשני משחקי הנוקאאוט נגד מנצ'סטר יונייטד. לישראל הגיע בשנת 2015 למכבי חיפה, בה שיחק במשך עונה אחת וזכה עימה בגביע המדינה תחת הדרכתו של רוני לוי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי