"ליאו מסי ישוב לסגל נבחרת ארגנטינה למשחק בישראל"

ליונל מסי
ליונל מסי | Lucas Uebel/Getty Images

בכלי התקשורת הגדולים בדרום אמריקה מדווחים על חזרתו של "הפרעוש" לאחר עונש השעיה וטוענים שהאלביסלסטה אכן תגיע למשחק בבלומפילד ב-19.11, על אף שהודעה רשמית בנושא טרם פורסמה

(גודל טקסט)

הודעות רשמיות בנושא עדיין אין, אבל אם להסתמך על כלי התקשורת הגדולים ביותר בארגנטינה אז בעוד פחות מחודש אנחנו נזכה לראות בישראל את ליאו מסי מכדרר באצטדיון בלומפילד.

ליאונל סקאלוני, מאמן נבחרת ארגנטינה, יפרסם בקרוב את הסגל המלא לקראת משחקי ההכנה בנובמבר, שלפי "TYC" ואתרים נוספים יכללו מפגש בערב הסעודית (15.11) נגד ברזיל וארבעה ימים לאחר מכן משחק נגד אורוגוואי בישראל.

מי שישוב לסגל של סקאלוני, כך לפי הפרסומים, הוא ליאו מסי, כוכב ברצלונה שהחמיץ את המשחקים האחרונים עקב השעיה וכעת אמור לשוב לאלביסלסטה ולהגיע איתה לישראל. כזכור, "הפרעוש" הושעה בעקבות ביקורת נוקבת שהעביר לאחר הקופה אמריקה, טורניר אותו ארגנטינה סיימה במקום השלישי. 


מסי. היכונו לראותו בבלומפילד בחודש הבא (JOSEP LAGO/AFP via Getty Images)

ביום שני אמור סקאלוני לפרסם רשמית את הסגל למשחקים ונראה שאז גם נדע האם ארגנטינה אכן מגיעה לישראל, אבל כך או אחרת די ברור שליאו מסי יהיה חלק מהסגל. עם זאת, שחקני ריבר פלייט לא אמורים להגיע ארצה או לכל מקום אחר בו ארגנטינה תשחק בחודש הבא והם יתעסקו בהכנות לגמר גביע הליברטדורס מול פלמנגו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי