הבעיה נפתרה: מסי וארגנטינה יפגשו את אורוגוואי בבלומפילד

ליאו מסי
ליאו מסי | Bruna Prado/Getty Images

בעקבות פניית ההתאחדות לכדורגל לפיפ"א בבקשה שלא לאפשר את קיום משחק הידידות במקביל למשחקי הנבחרת הצעירה והבוגרת של ישראל, הוקדם המשחק ביממה לפי הודעת ההתאחדות האורוגוואית

(גודל טקסט)
יממה אחרי שהודיעה ההתאחדות לכדורגל בישראל על התנגדותה לקיום משחק הידידות בין נבחרות ארגנטינה לאורוגוואי באצטדיון בלומפילד ב-19.11 בגין העובדה שבמקביל תארח הנבחרת הצעירה של ישראל את ספרד והנבחרת הבוגרת תתארח אצל מקדוניה הצפונית במסגרת מוקדמות יורו 2020, מסתמן שהבעיה נפתרה על ידי הקדמת המשחק ביממה – כך לפי הודעת ההתאחדות באורוגוואי.


בהודעה רשמית שפורסמה לתקשורת כתבו האורוגוואים: "משחק הידידות השני שלנו בנובמבר מול ארגנטינה ייערך ב-18.11 באצטדיון בלומפילד החדש בתל אביב". זה יהיה משחק ידידות ראשון בין שתי הנבחרות מאז 2003, אז הן נפגשו באיטליה והמשחק הסתיים ב-2:3 לארגנטינאים. ב-2017 הן נפגשו במוקדמות מונדיאל 2018 ונפרדו ב-0:0.


המשמעות של הקדמת המשחק היא שנבחרות ארגנטינה ואורוגוואי יעלו לכר הדשא בבלומפילד שלושה ימים בלבד אחרי שכל אחת תערוך משחק ידידות אחר כחלק מהכנותיהן לקופה אמריקה בקיץ הקרוב: ארגנטינה תפגוש את את ברזיל בערב הסעודית ואורוגוואי תשחק בהונגריה נגד הנבחרת המקומית. סגלי הנבחרות עדיין לא פורסמו באופן רשמי, אבל בדרום אמריקה משוכנעים שיהיה זה משחק החזרה של מסי לאחר השעיה ובמקביל גם ה"סלסטה" צפויה להגיע בסגל נוצץ שיכלול את לואיס סוארס ושאר כוכבים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי