קורינתיאנס לא שוכחת: שחקניה יעלו עם טלאי צהוב

קורינתיאנס לזכר השואה
קורינתיאנס לזכר השואה | קורינתיאנס

במועדון הפאר הברזילאי יציינו 81 שנה לליל הבדולח במשחק מול פורטלזה, ההכנסות מהחולצות המיוחדות עם הכיתוב "כוכב אחד כדי לא לשכוח" ייתרמו למוזיאון לזכר השואה בסאו פאולו

(גודל טקסט)
קורינתיאנס נמצאת בעיצומו של משבר. השבוע היא הודיעה על פיטורי המנהל המקצועי והמאמן לאחר 4:1 לפלמנגו שהשלים רצף של שמונה משחקים ללא ניצחון ודירדר את הקבוצה עד למקום השמיני בליגה, בתקווה במשחקה הלילה (00:30, בין רביעי לחמישי) נגד פורטלזה היא תשוב למסלול הניצחונות, אבל בתקשורת בברזיל העניקו התייחסות נרחבת לא רק לצד המקצועי ולהכנות למשחק, אלא גם להתגייסות המועדון לזכר השואה.


שבע שנים שקורינתיאנס לא עשתה זאת, אבל במשחק הלילה יעלו שחקני הקבוצה עם כוכב צהוב על החולצה לזכר מיליוני היהודים שנספו בשואה. ב-9.11 ימלאו 81 שנה ל"ליל הבדולח", הלילה שבו נערך פוגרום ביהודי גרמניה ואוסטריה מתוך רצון להסלים את המדיניות האנטי-יהודית ולקדם את דחיקת ההגירה היהודית מגרמניה, וזו הסיבה שדווקא השבוע יעלו שחקני קורינתיאנס עם הכוכב הצהוב.


כאמור השחקנים יעלו עם כוכב צהוב על המדהים לצד הכיתוב "כוכב אחד כדי לא לשכוח". במועדון גם הודיעו כי ההכנסות ממכירת החולצות שיימכרו עם הטלאי עליהן, ייתרמו למוזיאון לזכר השואה בסאו פאולו ושמספר חולצות יישארו לתצוגה באופן זמני ב"קורינתיאנס ארנה".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי