אביו של הולאנד: "זלצבורג לא יכולה להצמיד תג מחיר כ"כ מטופש"

ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד | LINDSEY PARNABY/AFP/Getty Images

אלף-אינגה הולאנד לא מרוצה מכך שהאלופה האוסטרית דורשת 100 מיליון יורו על בנו: "אם הם ימשיכו לכך, אף אחד לא ירצה להגיע לשם". על עתידו של החלוץ: "בשלב מסוים הוא ירצה לשחק בפרמיירליג"

(גודל טקסט)

מלך שערי ליגת האלופות, ארלינג הולאנד בן ה-19 הפך לשחקן החם באירופה. שמו נקשר למועמד כמעט לכל קבוצה בכירה ביבשת וככל הנראה כבר בתום העונה הוא ישבור את שיאו של נאבי קייטה שנמכר ללייפציג תמורת 30 מיליון יורו ויהפוך לשחקן היקר ביותר שייצא מרד בול זלצבורג.

אביו של החלוץ הנורבגי ושחקן העבר אלף-אינגה הולאנד, דיבר על עתידו של בנו בראיון ב'טוק ספורט': "הוא אהד את לידס ואת נוטינגהאם פורסט, הוא היה עוקב אחריהם באופן קבוע, אבל זה מה שהיה בצעירותו. בשלב מסוים הוא ירצה לשחק בפרמיילריג, אבל… אני לא יודע, זו ליגה קשה מאוד".

בנוסף אלף-אינגה הולאנד הביע את כעסו על תג המחיר המוגזם לדעתו שהצמידה לו זלצבורג העומד לפי הראיון על כ-100 מיליון יורו: "רד בול הוכיחה בעבר כי היא למעשה 'מועדון ביניים' בכדורגל האירופי ואם היא מכוונת לרכוש שחקנים נוספים בעתיד, היא לא יכולה לשים תג מחיר מטופש עליהם, אחרת אף אחד לא ירצה ללכת לשם".


בשלב מסוים ארלינג הולאנד ירצה לשחק בפרמיילריג (STRINGER / Contributor)

ארלינג הולאנד נרכש כבר בחודש ינואר ממולדה הנורבגית על ידי רד בול זלצבורג תמורת חמישה מיליון יורו בלבד, לאחר עונה מוצלחת תחת מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, אולה גונאר סולשיאר, לאחר שסיים עונה מוצלחת עם 12 שערם ו-4 בישולים וסיים במקום השלישי בטבלת כובשי השערים בליגה הנורבגית בגיל 18 בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי