ארגנטינה ואורוגוואי סיכמו: רגיעה עד יום חמישי או ביטול

ליאו מסי
ליאו מסי | NELSON ALMEIDA / Contributor

בעקבות המצב הביטחוני, המפגש בין שתי הנבחרות מדרום אמריקה בתל אביב נמצא בספק. באורוגוואי דווח כי השחקנים אינם מעוניינים לטוס לישראל, בארגנטינה נכתב: "פחות משבוע לפני המשחק, עשרות רקטות שוגרו"

(גודל טקסט)
בעקבות חיסולו של בכיר הג'יהאד האסלאמי, בהאא אבו אל עטא, והמצב הביטחוני בישראל, קיום המשחק בין נבחרות ארגנטינה ואורגוואי, שאמור להיערך באצטדיון בלומפילד ביום שני הקרוב, נמצא בספק גדול. כעת נודע כי שתי הנבחרות מדרום אמריקה הציבו אולטימטום למארגני המשחק – רגיעה במצב עד יום חמישי הקרוב או ביטולו.


למרות הדיווחים, באתר Infobae מארגנטינה, דווח בשעות האחרונות כשההתאחדות אישרה למערכת האתר כי המשחק יתקיים כשורה, למרות האיום הביטחוני. "גורמים בישראל אישרו להתאחדות כי המצב בתל אביב יהיה בסדר ביום שני, בו אמור להתקיים המשחק. כרגע, אין שינויים".


בקרב שתי המדינות, כלי התקשורת הביעו דאגה גדולה במהלך היממה האחרונה לנוכח המצב ותהו האם המשחק ייערך ביום שני הבא בבלומפילד. "מאז שעות הבוקר שוגרו עשרות רקטות והמצב נראה רע מאוד", נכתב באתר 'OLE' – שם גם התייחסו לאפשרות שההיסטוריה תחזור וארגנטינה תבטל את הגעתה לארץ בפעם השנייה, אחרי שאשתקד בוטל משחק הידידות שהיה אמור להיערך בטדי נגד נבחרת ישראל.


 
צילום מסך של האתר "OLE"


בכלי התקשורת באורוגוואי שידרו במהלך כל שעות היום את כל המתרחש בישראל, וכעת טוענים כי בגלל המצב הביטחוני הרעוע, שחקני ה"סלסטה" לא מעוניינים להתייצב למשחק הראווה שנקבע בתל אביב, והצטרפו לתנאי שהציבה ארגנטינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי