חוזר ל-MLS: תיירי הנרי מונה למאמן מונטריאול אימפקט

תיירי הנרי
תיירי הנרי | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

הצרפתי, שסיים את הקריירה כשחקן בליגה האמריקאית, ישוב אליה לאחר שחתם בקבוצה הקנדית לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת: "כבוד גדול עבורי, תמיד עקבתי אחרי המועדון הזה"

(גודל טקסט)
תיירי הנרי חוזר לאמן. קבוצת ה-MLS מונטריאול אימפקט הודיעה היום (חמישי) על מינויו של הצרפתי למאמנה החדשה, לאחר שחתם על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. "כבוד עבורי להפוך למאמן מונטריאול אימפקט ולחזור ל-MLS", אמר הנרי לאתר הרשמי של המועדון, "זוהי ליגה שאני מכיר היטב ונהניתי בה מאוד".


חלוץ העבר, שכיכב כמובן בארסנל בימיו הגדולים, סיים את הקריירה בליגה האמריקאית וכבש 51 שערים ב-122 הופעות במדי ניו יורק רד בולס. "להגיע לקוויבק, מונטריאול, שיש בה מורשת תרבותית עצומה, זה דבר יוצא דופן עבורי", המשיך הנרי, "תמיד עקבתי אחר המועדון הזה וכעת אני כאן".


המנהל הספורטיבי של מונטריאול, אוליבייה רנארד, הוסיף: "אנחנו שמחים מאוד שתיירי איתנו. הוא צעיר, דינמי, מכיר את ה-MLS מקרוב ועונה על הקריטריונים של מה שחיפשנו. המינוי, שמגיע חודשיים לפני שהעונה תתחדש בינואר, יתן לנו את הזמן לבנות את הקבוצה תחת האיש שנבחר להדריך אותה".




מאז פרישתו ממשחק פעיל, הנרי התחיל לאמן באקדמיה של ארסנל ושימש כעוזרו של רוברטו מרטינס בנבחרת בלגיה. את צעדיו הראשונים כמאמן ראשי הוא עשה בשורות מונאקו, שבה אימן 20 משחקים בעונה שעברה, אך ניצח רק ארבעה מתוכם עד שפוטר בסופו של דבר בחודש ינואר, בתום שלושה חודשים בלבד בתפקיד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי