ליאו מסי על הגעתו לישראל: "אם המאמן ירצה, אשחק"

ליאו מסי
ליאו מסי | FAYEZ NURELDINE/AFP via Getty Images

ארגנטינה חגגה 0:1 על ברזיל בערב הסעודית והכוכב הגדול תועד בסיום עם קרח על ברכו, אך אישר שהוא צפוי לעלות על הדשא בבלומפילד נגד אורוגוואי: "אנחנו עייפים ונצטרך לראות איך אנחנו עד יום שני, אבל אהיה שם"

(גודל טקסט)

אם לא יהיו התפתחויות של הרגע האחרון, נבחרות ארגנטינה ואורוגוואי ייפגשו ביום שני הקרוב על כר הדשא באצטדיון בלומפילד לעיני כ-29,000 צופים בתל אביב, ואם למישהו היה חשש שארגנטינה תגיע ארצה ללא ליאו מסי – אז אתמול (שישי), רגע אחרי ניצחון 0:1 על ברזיל במשחק ידידות בערב הסעודית, "הפרעוש" סיפק הצהרה שלא הותירה שום מקום לספק.

עבור הנבחרות הדרום אמריקאיות אלו משחקי הכנה אחרונים לפני שייצא לדרך קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022 ובארגנטינה דואגים לשלב בחזרה את ליאו מסי, שבשלושת החודשים האחרונים היה מושעה זכר למתקפתו נגד השיפוט וההתאחדות הדרום-אמריקנית וכעת כבש את שער הניצחון הראשון על ברזיל מזה שנתיים.

ארגנטינה אמורה להגיע מחר לישראל, אבל בערב הסעודית נמנעה ארגנטינה מלשוחח על הגעתה ארצה, אולי היו אלה הסעודים שפשוט לא רצו לשאול על ישראל, אבל מה שכן הצהיר הפרעוש בקצרה הספיק: "היה לנו קשה, אבל הצלחנו להגיע לרחבה שלהם עם הרבה שחקנים והשיטה סייעה לנו בהגנה. נצטרך לראות איך אנחנו ביום שני כי רצנו המון והשקענו אנרגיות, היריבות עם ברזיל גדולה היום יותר מתמיד, אבל אהיה שם ואם המאמן ירצה אז אשחק".

את דבריו של מסי איששו גם תמונות שהועלו לרשתות החברתיות לאחר המשחק, כשבאחת מהן אף נראה מסי כאשר שקיות קרח מונחות על ברכו כדי להפחית את הכאבים ולמנוע פציעה שתמנע ממנו לשחק בתל אביב. כאמור לעיל, אם זה תלוי בשחקן, הוא יעלה על כר הדשא נגד אורוגוואי למרות הכאבים.


מסי והקרח על ברכו כפי שתועד ברשתות החברתיות (אינסטגרם)

מסי גם היה מעורב במהלך המשחק נגד ברזיל בתקרית כאשר השתיק את צ'יצ'ה לאחר שהוענק לארגנטינה פנדל, ומאמן הסלסאו טען בסיום: "מסי השתיק אותי, אז השתקתי אותו בחזרה. התלוננתי כי הגיע לו כרטיס צהוב ואמר לי לשתוק, זה הכל. לא אתייחס לכך מעבר כדי לא ליצור מהומה, אבל אם לא משבצים שופט טוב למשחק אז זה עולה לך…".

טיאגו סילבה, משחקניה הבכירים של נבחרת ברזיל ומי שלפני המשחק החמיא למסי וקרא לו השחקן הטוב בעולם, אמר בסיום: "אנחנו מדברים כל כך הרבה על חינוך ובסוף ככה מתנהג אחד השחקנים הבכירים בעולם…אני לא אדבר ככה לאדם מבוגר, לומר למאמן לשתוק זה לא ראוי. עם כל הכבוד ליריבות, חינוך בא לפני הכל".


מסי זוכה לגביע בערב הסעודית (FAYEZ NURELDINE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי