טאליאפיקו: "מסי עושה בנבחרת יותר מאשר בברצלונה"

ליאו מסי בישראל
ליאו מסי בישראל | JACK GUEZ/AFP via Getty Images

מי שלדעת רבים נחשב לכדורגלן הטוב בעולם, יעלה הערב על הדשא בבלומפילד וחברו החמיא: "עושה לחץ בהגנה ובהתקפה ברור שיותר קל איתו". גם אגוארו יפתח בארגנטינה, אורוגוואי מנגד תעלה עם גודין, סוארס וקבאני ב-11

(גודל טקסט)

התרגשות גדולה בישראל לקראת המשחק הערב (שני, 21:15) באצטדיון בלומפילד בתל אביב, שאל כר הדשא שלו יעלו נבחרות אורוגואי וארגנטינה עם שלל הכוכבים הגדולים בעולם, אבל גם בדרום אמריקה ישנה תכונה לקראת המפגש שיהווה את משחק ההכנה האחרון של השתיים לקראת מוקדמות מונדיאל 2022.

ארגנטינה ערכה אימון בערב הסעודית אתמול בבוקר, שעות ספורות לפני המראתה לישראל, ואתמול בערב במלון בתל אביב היא ערכה מסיבת עיתונאים קצרה בהשתתפות המאמן ליאונל סקאלוני, שאישר כי ליאו מסי וגם סרחיו אגוארו ישחקו. עם זאת, העיתונאים הארגנטינאים מעריכים שבעקבות המשחק האינטנסיבי ביום שישי נגד ברזיל (0:1), סקאלוני יבצע מספר שינויים בהרכב ובין השאר עשויים לפתוח מגן פורטו רנסו סראביה מפורטו על חשבונו של חואן פויט מטוטנהאם, ניקולס דומינגס הצעיר מוולס גם כן בתמונת ההרכב וישנן אף הערכות שלצד מסי ואגוארו ישחק חלוץ שטוטגרט, ניקולס גונסאלס.

לאוטרו מרטינס, חלוץ אינטר, לא צפוי ליטול חלק במפגש על פי העיתונאים הארגנטינאים, אולם ישנה עדיין התלבטות באשר לפאולו דיבאלה שלכל הפחות צפוי לעלות מהספסל אם לא יפתח. גם ג'ובאני לו צ'לסו, שרק התאושש מפציעה ארוכה וערך בכורה בטוטנהאם, מתנדנד בין הספסל להרכב ונראה שהדבר יהיה תלוי במערך איתו יבחר לשחק סקאלוני, אם יהיה זה 4:3:3 בו יעלה גונסאלס במקום לוקאס אוקמפוס הפצוע או 4:4:2 שיותר מתאים לדיבאלה.


מסי בישראל. הערב בבלומפילד (JACK GUEZ/AFP via Getty Images)

בדרום אמריקה עסקו גם לא מעט במפגש מרגש על כר הדשא בתל אביב בין שני החברים הכי טובים בברצלונה, ליאו מסי ולואיס סוארס, כמובן, שנכתב כי הם "בלתי נפרדים, אבל בתל אביב יזכו לחוויה שהם לא רגילים אליה, לשחק אחד נגד השני".

לקראת המשחק דיבר בקצרה גם מגן אייאקס, ניקולס טאליאפיקו שאמר על מסי: "בנבחרת הוא עושה דברים שאולי הוא לא עושה בברצלונה כמו לחץ על הכדור, אבל זה מאוד עוזר לנו כי הוא משמעותי בהגנה וברור שבהתקפה הרבה יותר קל איתו. לפנינו משחקים קשים ואתם תראו נבחרת שיודעת מה היא רוצה מעצמה וכיצד לשחק. אם נמשיך לשחק כמו נגד ברזיל, יהיה מאוד קשה ליריבות לנצח אותנו".

אורוגוואי, שנחתה בישראל כבר במוצאי שבת ואתמול ערכה אימון באצטדיון בנתניה, הגיעה לאחר 1:2 על הונגריה ביום שישי בבודפשט ואם לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון בהרכב של אוסקר טבארס אז אנו צפויים לראות בחוד את שני הכוכבים, אדינסון קבאני ולואיס סוארס, כשגם למרכז ההגנה ישוב מרטין קאסרס לצד דייגו גודין. אורוגוואי כלל לא הפסידה בשנת 2019 ובסלסטה בהחלט הציבו לעצמם מטרה לסגור את השנה ללא אף הפסד (להוציא דו קרב פנדלים שגרם להדחתם מהקופה אמריקה).


שחקני אורוגוואי באצטדיון בנתניה ( JACK GUEZ / Contributor)

הרכבים משוערים
ארגנטינה: אסטבן אנדרדה, חואן פויט (רנסו סראביה), חרמן פסלה, ניקולס אוטמנדי, ניקולס טאליאפיקו, רודריגו דה פול, ליאנדרו פארדס, ג'ובאני לו צ'לסו, ניקולס גונסאלס (פאולו דיבאלה), ליאו מסי, סרחיו אגוארו.

אורוגוואי: פרננדו מוסלרה, מרטין קאסרס, סבסטיאן קואטס, דייגו גודין, דייגו לקסאלט (מתיאס ויניה), לוקאס טוריירה, מתיאס וסינו, פדריקו ואלוורדה, רודריגו בנטאקור, לואיס סוארס, אדינסון קבאני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי