קבאני על העימות עם מסי: "ככה זה בקלאסיקו של דרום אמריקה"

אדינסון קבאני
אדינסון קבאני | דני מרון

חלוץ אורוגוואי, שנתפס "מזמין את מסי לקרב" ולאחר מכן הוחלף מהחשש שיורחק, אמר לאחר ה-2:2: "היה משחק חזק, עם כניסות ואמוציות, אבל אלו ענייני כדורגל. עשינו הכל כדי להגיע לישראל". וגם: השיא מ-1967 שנופץ

(גודל טקסט)

כ-29,000 צופים באצטדיון בלומפילד ועוד מיליוני צופים בכל רחבי העולם בהחלט נהנו אתמול (שני) ממשחק כדורגל מצוין, 2:2 בין נבחרות ארגנטינה לאורוגוואי כשהכובשים הם ארבעת הכוכבים הגדולים – אדינסון קבאני, סרחיו אגוארו, לואיס סוארס וליאו מסי – הוא גם לא דבר של מה בכך, אבל מה שרבים יזכרו ובוודאי עוד ידברו עליו היה העימות על כר הדשא בין קבאני למסי.

לקראת סיומה של המחצית הראשונה, לאחר שליאו מסי פרץ בין מספר שחקני ה"סלסטה" שלא נותרה להם ברירה אלא להכשילו, פרצה מהומה בין השחקנים, הרוחות התלהטו וחילופי דברים החלו בין שני הכוכבים הגדולים, כשאם היה נראה שהאירוע השיא כאשר מסי נצפה רודף אחר קבאני וזורק לעברו מספר מילים, אז בטוח שאף אחד לא ציפה לעימות בחדר ההלבשה כשבתור מתווך שגם הפריד בין הצדדים, איך לא, תפקד החבר הטוב של השניים, לואיס סוארס.

מצלמות מיוחדות של רשת "TYC" הצליחו לתעד את קבאני מזמין את מסי ל"קרב" וגם תגובה יוצאת דופן של "הפרעוש" שהשיב לו ב"מתי שתרצה", אבל כפי שגם טען מאמן אורוגואי, אוסקר טבארס שאמר בסיום המשחק כי הכל נשכח ונסלח בשריקת הסיום, גם אדינסון קבאני טען: "זה הקלאסיקו של דרום אמריקה, אז היה משחק חזק, עם הרבה כניסות, הרבה אמוציות וגם היה כדורגל טוב ואצטדיון מלא. אלו ענייני כדורגל". קבאני, יש לציין, הוחלף מספר דקות מפתיחת המחצית השנייה וטבארס הודה כי זה בשל החשש שהוא יספוג כרטיס צהוב שני ואדום.


קבאני וסוארס. החלוץ ירד לספסל בשל כך (JACK GUEZ / Contributor)

כשניסו להקשות על קבאני ושאלו ספציפית על חילופי הדברים עם מסי, השיב החוץ שמצא אתמול את הרשת בפעמים ה-50 במדי "לה סלסטה": "ככה זה במשחקי קלאסיקו. מבחינתנו הכי חשוב שסיימנו את השנה בצורה טובה, אבל כמובן שזה לא מבטיח לנו דבר. הייתה אווירה טובה, שיחקנו טוב וכבשנו פעמיים, עשינו הכל כדי להגיע לישראל ורק חבל על הפנדל בסוף שלא אפשר לנו לנצח".

בתקשורת באורוגוואי גם "חגגו" 32 שנה מאז שהנבחרת הצליחה להשלים שנה קלנדרית ללא אף הפסד. אמנם היה לה אחד כזה, ועוד בשלבי הנוק-אאוט של הקופה אמריקה, אבל זה קרה בדו קרב פנדלים ולא ב-90 או ב-120 דקות ולכן הם מציינים את ההישג אותו לא הצליחו לרשום מאז 1987. אז, לפני 32 שנה, שיחקה הנבחרת רק חמש פעמים, ועל כן באורוגוואי אף מציינים שזו הפעם הראשונה שהנבחרת לא הפסידה במשך שנה שלמה מעל 10 משחקים משנת 1967 שהסתיימה עם שישה ניצחונות וחמש תוצאות תיקו. העונה היו לה 13 משחקים, מהם ניצחה תשעה, סיימה ארבעה בתיקו ובסך הכל כבשה 26 שערים וספגה 8 בלבד.


שנה היסטורית עבור "לה סלסטה" הסתיימה בישראל (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי