צפו: אוהדי מאלמו שרפו את הפסל של זלאטן

זלאטן איברהימוביץ' והפסל
זלאטן איברהימוביץ' והפסל | JOHAN NILSSON/TT News Agency/AFP via Getty Images

ההחלטה של השבדי לרכוש אחוזים מהאמרבי ממשיכה לגרור תגובות זעומות ממועדון נעוריו: "הוא כנראה שכח כמה הוא היה משמעותי עבורנו"

(גודל טקסט)
אוהדי מאלמו שרפו את הפסל של זלאטן איברהימוביץ' בעיר, לאחר שהענק השבדי הודיע על רכישת 22.5% מהמניות של הקבוצה היריבה, האמרבי. ההודעה עוררה באופן מיידי את זעמם של אוהדי קבוצת נעוריו, למרות שהכוכב ניסה להרגיע את הרוחות:


"להחלטה הזאת אין שום קשר למאלמו, אני חושב שהם יכבדו את זה. במאלמו הייתי כדורגלן, זאת החלטה של איש עסקים. אני מאמין שהם יכבדו את זה וישמחו בשבילי. האמרבי קבוצה נהדרת, עם אוהדים נהדרים שזוכים לכבוד רב בשטוקהולם ובשבדיה כולה. תמיד הערכתי את הפעולות שלהם לאורך השנים במגרש ומחוצה לו. אני מתרגש להצטרף למועדון הזה". 


למרות התקוות של זלאטן, אוהדי מאלמו לא קיבלו בקלות ראש את הבשורה. בבוקר שאחרי, כלי התקשורת בשבדיה תיעדו אסלה שהונחה על פסלו של זלאטן עם שלט לועג, והלילה, האוהדים הזועמים הרחיקו לכת ושרפו את פסלו.







סגן נשיא מועדון האוהדים של מאלמו, קווה הוספינור, אמר לכלי התקשורת בשבדיה: "לא שמעתי מישהו שחושב שהוא עשה מעשה טוב. כולם מבקרים אותו, חלק מאוכזבים, חלק כועסים וחלק חושבים שהוא אידיוט. אלו לא חדשות טובות, מדובר במעשה שגוי ולא נעים שלו".


הוספינור הזועם המשיך: "הוא כנראה שכח כמה הוא היה משמעותי עבור המועדון. הוא לא הבין את מקומו כשהוא אמר שנשמח בשבילו. אני לא חושב שמישהו שמח על הצעד הזה. אני חושב שהוא לא העריך כמה הוא משמעותי עבורנו".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי