ישראל עלתה לדרג B בליגת האומות, עשויה לפגוש שוב את אוסטריה וסקוטלנד

נבחרת ישראל
נבחרת ישראל | אודי ציטיאט

לקראת הגרלת ליגת האומות, אופ"א הודיעה כי הנבחרת הלאומית עלתה לדרג השני. אלכסנדר צ'פרין הודה: "אני לא מעריך של מערכת ה-VAR, נציע שינויים בחוקת המשחק"

(גודל טקסט)
מערכת ה-VAR נכנסה לכדורגל העולמי באופן מלא העונה, לאחר שגם הליגה האנגלית קלטה אותה לשורותיה, וכמעט בכל משחק נעשה בה שימוש. הערב (רביעי) נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין חשף כי הוא אינו תומך נלהב של שיפוט המסך, וכי ההתאחדות האירופית תנסה להציע מספר שינויים בחוקת המשחק.


"מערכת ה-VAR היא בלאגן" סיפר צ'פרין. "לגבי חוק הנבדל, אני לא חושב שעל סנטימטר אחד או שניים צריך לפסול שער. ננסה להציע לארגון האמון על חוקי המשחק מספר הצעות חדשות. בתחרויות שמארגנת אופ"א אין הרבה התערבות של ה-VAR, וזה בגלל שהראש הארגון מאמין שרק כאשר יש טעות מובהקת צריך לפנות למסכים".


"הלחץ היום שונה. למרות שיש 70 או 80 אלף אנשים צועקים ועצבניים באצטדיון, בסוף שופט המשחק צריך לקבל את ההחלטה, ולא אדם שמוסתר אי שם בלונדון או ברלין. אני עצמי לא מעריץ של המערכת, והייתי מאוד ספקן. אני יכול להגיד שאני לא מרוצה מהתוצאה עכשיו, אך כרגע אין דרך חזרה".




בנוסף לכך, אופ"א פרסמה את דרגי הנבחרות לקראת הגרלת שלב הבתים בליגת האומות בחודש מרץ ונבחרת ישראל עלתה לדרג ב'. בהגרלה תוכל לפגוש את וויילס, אוסטריה, רוסיה ושוב את סקוטלנד.





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי