קלופ: "לא חושב שצריך לקיים את גביע העולם באמצע העונה"

יורגן קלופ, ג'יימס מילנר
יורגן קלופ, ג'יימס מילנר | GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images

ליברפול תפגוש מחר את מונטריי המקסיקנית בחצי גמר גביע העולם למועדונים, בעוד קבוצת המילואים שלה תשחק הערב בגביע הליגה. המנג'ר: "לא רציתי שכך יהיה, אבל זה הפתרון הכי פרקטי". פלמנגו העפילה לגמר

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול חולמת להיות אלופת העולם למועדונים בפעם הראשונה בתולדותיה ומחר (רביעי) היא תתמודד מול המשוכה הראשונה בדרך לשם, כשתפגוש את אלופת צפון אמריקה, מונטריי, בשלב חצי הגמר של המפעל שנערך בדוחא שבקטאר. המייטי רדס, שנכון לעכשיו דוהרים לאליפות ראשונה באנגליה מאז 1990 ומוליכים את הפרמיירליג בפער של 10 נקודות על פני לסטר, רוצים לזכות בתואר שלישי בעידן יורגן קלופ.

האדומים לא פגשו מעולם קבוצה מקסיקנית ובכלל, רק ארבע פעמים שיחקו נגד יריבות לא אירופיות, כאשר שלושה מתוך אותם משחקים הסתיימו בהפסד. מטבע הדברים ולמרות שברגע שתחזור לאנגליה יחכה לה קרב צמרת נגד לסטר, ליברפול לוקחת את המפעל הבינלאומי בשיא הרצינות ולקחה לקטאר את כל שחקני המפתח שלה, בעוד קבוצת המילואים נשארה בממלכה לקראת משחק גביע הליגה נגד אסטון וילה הערב (21:40, ישיר בספורט1).

ג'ורג'יניו ווינאלדום, שנפצע במשחק הליגה נגד ווטפורד בשבת האחרונה, לא יעמוד לרשותו של יורגן קלופ, כמו גם דיאן לוברן שפצוע בשריר הירך האחורי ונשאר באנגליה, לצד ג'ואל מאטיפ, פאביניו ונת'נייל קליין המושבתים. המרסיסייד מגיעים לחצי הגמר כשמוחמד סלאח בכושר נפלא: המצרי כבש צמד ב-0:2 על הצרעות במחזור האחרון בפרמיירליג וסך הכל היה מעורב בחמישה שערים בשלוש ההופעות האחרונות שלו, עם ארבעה גולים ובישול.

רוצים לזכות בגביע העולם לראשונה. שחקני ליברפול באימון (GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images)
רוצים לזכות בגביע העולם לראשונה. שחקני ליברפול באימון (GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images)

קלופ דיבר היום במסיבת העיתונאים לקראת המשחק והתייחס לעובדה שקבוצתו התפצלה לשתיים בגלל לוח הזמנים הבעייתי, וגם לאתגר שיעמוד בפני האדומים בטורניר הבין יבשתי: "אצפה במשחק נגד וילה בטלוויזיה. לא רצינו שהדברים יקרו כך, אבל זה הפתרון הכי פרקטי מבחינתנו. האם אני חושב שצריך לקיים גביע עולם למועדונים באמצע העונה? לא, אבל זו המשימה שלנו ואנחנו כאן. מונטריי בתקופה טובה, יש להם שחקנים טכניים וחזקים. התרשמתי מהם. יש הרבה שחקנים מקסיקנים באירופה, הם מהירים, טכניים ומשחקים עם המון רגשות, בהשפעת הדרום אמריקאים".

ג'יימס מילנר, שהתייצב מול המיקרופונים לצד המנג'ר, הוסיף: "באופן שלא ייאמן, זה תואר שהמועדון שלנו לא זכה בו. קשה למצוא אחד כזה, אז אנחנו נשמח לעשות זאת. כשזכינו בליגת האלופות ראינו כמה אנשים התרגשו, זה מה שמשאיר אותנו רעבים. זו הפעם הרביעית שמונטריי תשחק במפעל הזה, כך שיש להם קצת יותר ניסיון. הם מלאים בשחקנים איכותיים ויכולים לשחק בהרכבים שונים".

בכל הקשור לגביע העולם למועדונים, פלמנגו, אלופת דרום אמריקה הטרייה, גברה 1:3 על אל-הילל הסעודית על אף שזו עלתה ליתרון בדקה ה-18. פלמנגו הגיבה בדקה ה-49 כאשר הנריקה בישל לדה אראסטה. הנריקה קבע מהפך בדקה ה-78 לאחר בישול של ראפינייה ושמונה דקות לסיום הקבוצה מברזיל נהנתה משער עצמי של הגנת היריבה. במשחק המוקדם על המקום החמישי, אל-סעד של צ'אבי הרננדס הפסידה 6:2 צורם לאספרנסה טוניס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי