ליברפול עלתה לגמר גביע העולם למועדונים לאחר 1:2 דרמטי על מונטריי

שחקני ליברפול
שחקני ליברפול | GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images

יממה לאחר שהסגל המשני הודח בבושת פנים מגביע הליגה, אלופת אירופה גברה את הקבוצה המקסיקנית, בזכות שער של פירמינו המחליף בדקה ה-90. קייטה כבש ראשון, פונאס מורי איזן זמנית. בשבת: תשחק נגד פלמנגו

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

זה לא היה קל, אבל ליברפול נמנעה מהדחה משני מפעלים בתוך פחות מ-24 שעות. בשל עומס המשחקים, אלופת אירופה נאלצה אמש (שלישי) לעלות עם קבוצת המילואים למשחק נגד אסטון וילה במסגרת גביע הליגה שהסתיים בתבוסה 5:0 לעולה החדשה. הערב פגשה אלופת אירופה את מונטריי במסגרת חצי גמר גביע העולם למועדונים וחלפה על פניה עם 1:2 דרמטי.

ליברפול עלתה עם הרכב חזק, אך ללא ג'ורג'יניו ווינאלדום ו-ויירגיל ואן דייק הפצועים. בנוסף טרנט אלכסנדר ארנולד, רוברטו פירמיניו וסאדיו מאנה פתחו על הספסל. בדקה ה-12 נאבי קייטה קיבל מסירה טובה ממוחמד סלאח והעלה את ליברפול ליתרון מוקדם. אולם כעבור שתי דקות בלבד רוחליו פונס מורי, אחיו התאום של אקס אברטון רומריו, ניצל הדיפה לא טובה של אליסון ודחק מקורב.

נראה היה שהמשחק בדרך להארכה אבל אז הגיעה הדקה ה-91 – רוברטו פירמינו שנזעק מהספסל חמש דקות קודם לכן, קיבל כדור רוחב מאלכסנדר ארנולד והבקיע מקרוב את שער הניצחון היקר. ליברפול למעשה הייתה זקוקה למשחק אחד בלבד כדי לעלות לגמר והיא תפגוש את זוכת הליברטדורס פלמנגו, שתנסה להביא את התואר לדרום אמריקה לאחר בצורת של שבע שנים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי