הטובה ביותר: ליברפול זכתה באליפות העולם למועדונים 2019 בתום הארכה

ליברפול חוגגת זכייה באליפות העולם לקבוצות
ליברפול חוגגת זכייה באליפות העולם לקבוצות | GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images

העונה החלומית של יורגן קלופ נמשכת. המרסיסייד שלו התקשו מאוד נגד פלמנגו הברזילאית, אך ניצחו 0:1 קטן-גדול בדקה ה-99, לאחר שער מבריק של רוברטו פירמינו, שהעניק למועדון האדום את התואר לראשונה

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

עוד תואר לארון מכובד. אלופת אירופה ליברפול זכתה הערב (שבת) גביע העולם למועדונים לאחר 0:1 על אלופת דרום אמריקה פלמנגו, במשחק הגמר הגדול שנערך בקטאר. הקבוצה של יורגן קלופ התקשתה מאוד מול הקבוצה של ז'ורז'ה ז'סוס, נגררה להארכה, אך רגע קסום אחד של רוברטו פירמינו הכריע. 

שני הצדדים עלו עם ההרכבים החזקים ביותר שלהם – פירמינו, מוחמד סלאח וסאדיו מאנה פתחו אצל האנגלים, כשגם וירג'יל ואן דייק נכלל ב-11, זאת לאחר שההולנדי היה בספק להתמודדות. מנגד, ברונו אנריקה וגאביגול פתחו בחוד הברזילאי, ביחד עם אברטון ריביירו.

בכל דקות המשחק, אף קבוצה לא הצליחה לייצר מומנטום והיכולת הייתה שקולה מאוד. פירמינו פספס מצב קורץ בפתיחה, ובהמשך ביצע גם מהלך אישי אדיר אך בעט לקורה. מצידה של פלמנגו, האיש החם היה אנריקה, שעשה צרות לרבות להגנה באדום, אך לא הצליח להכניע את אליסון בן ארצו.


רגע קסום אחד הכריע. פירמינו חוגג עם קלופ (GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images)

בדקה ה-99 המרסיסייד הכריעו את המשחק עם מהלך אדיר – הקפטן ג'ורדן הנדרסון זיהה את פריצה טובה של מאנה בין שחקני ההגנה של פלמנגו, שלא הייתה מוכנה,
והכוכב הסנגלי המשיך במסירה לפירמינו, שהטעה את דייגו אלבס בשער וכבש באומנות.


מהלך של ווינר. פירמינו במהלך כיבוש שער הניצחון (MUSTAFA ABUMUNES/AFP via Getty Images)


הברזילאי חוגג (KARIM JAAFAR/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי