סורו: "סלטיק הקבוצה היחידה שרציתי להצטרף אליה, רוצה להיות כמו קאנטה"

איסמעילה סורו
איסמעילה סורו | Craig Foy - SNS Group / Contributor

הקשר בן ה-21, שנמכר מבני יהודה לאלופת סקוטלנד תמורת 2.5 מיליון יורו, הוצג רשמית: "המטרה שלי היא להביא משהו נוסף כשאני משחק". מאמנו החדש, ניל לנון: "פוטנציאל נהדר"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

אחרי סחבת ארוכה, איסמעילה סורו חתם רשמית בסלטיק לפני כשישה ימים אחרי שנמכר מבני יהודה תמורת 2.5 מיליון יורו. בעקבות בעיות ויזה, הקשר בן ה-21 נחת רק אתמול בסקוטלנד, והיום (שלישי) הוצג באופן רשמי אצל האלופה המקומית, בה ישתף פעולה עם שחקני נבחרת ישראל, ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד.

"אני מאוד מאוד שמח להצטרף", אמר השחקן מחוף השנהב בפתיחת דבריו. "כשהבנתי שסלטיק רוצה אותי אז היא הייתה הקבוצה היחידה שרציתי להצטרף אליה. זה אתגר, אני כאן כדי לתת את הכי טוב שלי באימונים ובמשחקים ואני כבר לא יכול לחכות. כולם קיבלו אותי יפה והיו נחמדים. זה מרגיש כמו להצטרף למשפחה חדשה".


איסמעילה סורו (Craig Foy – SNS Group / Contributor)

סגנון המשחק שלו: "המטרה שלי היא להביא משהו נוסף למשחק כשאני על הדשא. אני אוהב לשחק באגרסיביות ולהרוויח כדורים כמו אנגולו קאנטה מצ'לסי. הוא בעיניי השחקן הכי טוב בעמדה הזו".

גם מאמנו החדש של סורו, ניל לנון, דיבר על הצטרפותו למועדון הפאר הסקוטי: "יש לסורו פוטנציאל נהדר. הוא יודע להניע את הכדור ולהחזיק אותו, הוא יודע למסור טוב ולהרוס התקפות של היריבה. אני מקווה שהוא יוכל להביא את כל התכונות האלה לקבוצה".


אנגולו קאנטה. המודל לחיקוי (OLI SCARFF/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי