מאמנו של לבקוביץ' בבידוד מחשש לקורונה, פישונט יחליפו

אישטוון פישונט במדי בית"ר
אישטוון פישונט במדי בית"ר | עדי אבישי

ג'וזפה סנינו האיטלקי נדרש להישאר בביתו לפחות בשבוע הקרוב ובודפשט הונבד ההונגרית, קבוצתו של השוער הישראלי, נאלצה להודיע על מאמן זמני - לא אחר מכוכב בית"ר והפועל ת"א בעבר

(גודל טקסט)

התפשטות נגיף הקורונה ברחבי אירופה כבר גרמה לביטול משחקים, באיטליה משחק עונה בשבוע הבא בין יובנטוס לאינטר ייערך ללא קהל והנראזורי גם הערב (חמישי) יארחו את לודוגורץ במסגרת הליגה האירופית במשחק אליו אפילו על אנשי תקשורת תיאסר הכניסה, אבל היום נודע על קבוצה ראשונה שנאלצה לבצע שינוי על הקווים בעקבות הווירוס המסוכן.

הונבד בודפשט ההונגרית, קבוצתו של השוער רובי לבקוביץ', נאלצה להודיע על החלפתו הזמנית של המאמן האיטלקי ג'וזפה סנינו, מכיוון שהאחרון היה בסוף השבוע באיטליה ובילה עם חברים שהיו באיזורים בהם פרץ הנגיף – מכאן החשש ששחבריו ואולי גם הוא נדבקו בנגיף ונדרשו להיכנס לבידוד.

מי שיהיה מאמנה הזמני של הונבד לשבוע הקרוב הוא לא אחר מאשר כוכב העבר אישטוון פישונט, אקס בית"ר ירושלים והפועל תל אביב בשנות ה-90 ותחילת ה-200, שגם עבר במ.ס אשדוד ובבני יהודה בשלהי הקריירה. פישונט גדל בהונבד וגם זכה איתה באליפויות לפני שעבר לשרלרואה הבלגית ומשם עבר ב-1996 לבית"ר ירושלים.

הונבד, המדורגת חמישית בליגה הבכירה בהונגריה, תשחק בשבת נגד דיושגיור וארבעה ימים לאחר מכן נגד פקשי במסגרת הגביע, שני משחקים שפישונט יעביר. לאחר מכן תיערך הערכת מצב נוספת באשר למצבו של סנינו.


לבקוביץ' מוצג בהונבד. פישונט ידריך אותו לפחות בשבוע הקרוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי