מעצרו של רונאלדיניו עלול להיארך עד חצי שנה, עורך דינו: "הוא טיפש"

רונאלדיניו
רונאלדיניו | NORBERTO DUARTE/AFP via Getty Images

בטענה לסכנת בריחה במהלך החקירה, מערכת המשפט בפרגוואי ציוותה על מעצר מנהלי של הברזילאי ואחיו רוברטו שניסו להיכנס למדינה עם דרכון מזויף. הפרקליט: "הוא לא ידע שהוא מבצע פשע"

(גודל טקסט)

רונאלדיניו ואחיו הגדול רוברטו הועברו אתמול (שבת) לבית סוהר באסונסיון, לאחר שרשויות החוק בבירת פרגוואי ציוו על מעצר מנהלי לשחקן העבר הברזילאי שניסה להיכנס למדינה עם דרכון מזויף. לפי התקשורת בפרגוואי, השופטת שפסקה על מעצר נימקה את ההחלטה בסכנת בריחה במהלך החקירה ואמרה: "אנחנו עומדים בפני מקרה חמור המחייב ענישה, שכן הוא מהווה תקיפה של הרפובליקה הפרגוואית".

השופטת הסבירה שהאורך המקסימלי של מעצר מנהלי בפרגוואי הוא שישה חודשים, אם כי גם הבהירה שאותו זמן עשוי להתקצר בהתבסס על טענות השחקן ואחיו להגנתם. בנוסף, היא פסלה אפשרות של מעצר בית לרונאלדו ורוברטו דה אסיס מוריירה, כיוון ש"ישנה סכנת בריחה. שום דבר לא קושר אותם למדינה, הם נכנסו בצורה לא חוקית ושוהים בה בצורה לא חוקית. לכן בית המשפט מצא לנכון להשאיר אותם במעצר".

מעט אחרי שהחלטת בית המשפט התפרסמה, עורך דינו של רונאלדיניו סיפק תגובה כנה לכלי התקשורת: "מערכת החוק לא הבינה שרונאלדיניו לא יצא שהוא מבצע פשע כי הוא לא הבין שנתנו לי מסמכים מזויפים, הוא טיפש".

רונאלדיניו במעצר. לא ידע שהוא מבצע פשע?NORBERTO DUARTE/AFP via Getty Images)
רונאלדיניו במעצר. לא ידע שהוא מבצע פשע? (NORBERTO DUARTE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי