רונאלדיניו נבדק בבית הכלא בפרגוואי במטרה לשלול הידבקות בקורונה

רונאלדיניו
רונאלדיניו | NORBERTO DUARTE/AFP via Getty Images

כוכב הכדורגל ואחיו, שנמצאים מאחורי סורג ובריח בשבוע האחרון, נלקחו כמו שאר האסירים לבדיקה כדי לשלול תסמינים אפשריים של הנגיף

(גודל טקסט)

לא רק שרונאלדיניו נמצא בשבוע האחרון בכלא הפרגוואי יחד עם אחיו לאחר שניסיון להיכנס למדינה עם דרכון מזויף הסתיים במעצרם, אלא שהערב (חמישי) מתברר שאחד הכדורגלנים הגדולים בכל הזמנים נבדק עם חשש לקורונה.

על פי העיתון "אסטדיו" המתפרסם בברזיל, רונאלדיניו ואחיו, כמו כל האסירים בכלא באסונסיון, נבדקו כדי לאשר שאין להם את אף אחד מהתסמינים של הווירוס הקטלני. הרשויות בפרגוואי כבר הודיעו, בדומה לישראל ומדינות רבות בעולם, על ביטול התקהלויות רבות אנשים ואף סגרו בתי קולנוע, תאטראות, מועדונים ובתי קזינו. אירועי ספורט נערכים בדלתיים סגורות וגם בתי ספר ואוניברסיטאות יחדלו מפעילות למשך שבועיים.

גם על האסירים בכלא, ביניהם רונאלדיניו, נאסרו ביקורים, יממה אחרי שעורך דינם של השניים פגש אותם. הברזילאים, אגב, מסרבים לאכול את המזון המוגש להם על ידי בבית הסוהר ועד כה אכלו בעיקר מגשי פיצות ואוכל שהובא להם מבחוץ על ידי עורך דינם. רונאלדיניו, אגב, פגש בחלוף הימים מעריצים נלהבים, איתם בא במגע והעניק חתימות.

כידוע, הרשויות בפרגוואי הודיעו לשניים כי הטיפול במקרה שלהם יתעכב בשבועיים הבאים בשל התפשטות הנגיף במדינה וכתוצאה מהחלטות הממשלה כדי לרכז את המאמצים בבלימת הנגיף. בימים אלה עורך דינם של השניים עובד על ערעור שני בניסיון לשחרר את השניים, שטוענים כי כלל לא ידעו שברשותם דרכון מזויף.


רונאלדיניו בבית הכלא באסונסיון (NORBERTO DUARTE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי