קרויף טס לספרד כדי לשהות ב"בידוד" עם משפחתו, באקוואדור כעסו

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | Gettyimages

לטענת דיווחים במדינה, מאמן הנבחרת עשוי להיות מפוטר. ההולנדי עצמו לא מתרגש: "ברור כי זו לא גחמה, מדובר במגיפה ענקית ומסוכנת שעצרה את המדינה ואת הכדורגל, שהוא לעתים לא הדבר החשוב ביותר"

(גודל טקסט)

לפני כחודשיים מונה ג'ורדי קרויף למאמנה החדש של נבחרת אקוואדור. ייתכן שימיו בנבחרת ספורים. ההולנדי בן ה-46, אקס מכבי תל אביב, עזב את המדינה בניגוד לעמדת ההתאחדות במטרה לשהות לצד משפחתו בספרד ב"בידוד" בשל נגיף הקורונה. במדינה נטען כי הוא עשוי לשלם על כך מחיר כבד ולהיות מפוטר.

 
 
קרויף הסביר לראשי ההתאחדות כי נוכחותו בספרד הכרחית והצהיר: "ברור כי זו לא גחמה פרטית, כולנו יודעים שזו מגיפה מסוכנת עם התפשטות ענקית. זו הייתה החלטה קשה אבל המשפחה שלי זקוקה לי".
 
ההולנדי המשיך: "יש רגעים בחיים שבהם הכדורגל עם כל התשוקה שיש לנו אליו, הוא לא הדבר החשוב ביותר. הנגיף הזה, שכולנו דאגנו וחששנו מפניו, עצר הכדורגל ואת המדינות, וגם ככה אין משחקים כך שהיה יותר הגיוני לשהות לצד משפחתי".


ג'ורדי קרויף. יפוטר מהנבחרת? (RODRIGO BUENDIA/Afp/AFP via Getty Images)
 

 
מוקדמות מונדיאל 2022 בקטאר נדחו כמובן והנבחרת לא תפגוש את ארגנטינה ב-26 במרץ ולא את אורוגוואי כעבור חמישה ימים. קרויף החמיא למדינה וטען כי הוטא שמח לראות שאקוואדור הגיבה מייד בהטלת מגבלות והפעילה שיקול דעת תוך תחושת אחריות.
 
 
עוד אמר קרויף כי הוא עושה את עבודתו מהבית – "אין משחקים או אימונים אך העבודה לא נפסקת כי יש ליגות ששוחקו לאחרונה כמו מקסיקו ורוסיה, אמשיך לצפות בכל המשחקים ולעשות כל מה שהייתי עושה אם הייתי באקוואדור". 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי