סמארט ושני שחקני לייקרס חולים בקורונה, נס ציונה שחררה את הזרים לביתם

מרכוס סמארט
מרכוס סמארט | Maddie Meyer/Getty Images

עדכונים שוטפים: הקבוצה מ-LA הודיעה על צמד שחקנים שנמצאו חיוביים בבדיקה יחד עם הגארד של בוסטון. פישר, דקוואן וטוקוטו שבו לארה"ב. וגם: פייטון הפך לחולה הראשון מה-NFL ושחקן פרנקפורט נדבק

(גודל טקסט)

בעולם הספורט מנסים לשמור על אופטימיות בזמן שנגיף הקורונה מתפשט. אופ"א דחתה רשמית את היורו ביום שלישי, הליגות הגדולות מגבשות תוכנית חזרה לשגרה בחודשים אפריל-מאי. אנו בספורט1 נספק לכם את כל העדכונים מסביב לעולם בצל התפשטות נגיף הקורונה.

חולים נוספים ב-NBA. לוס אנג'לס לייקרס הודיעה הלילה (בין חמישי לשישי) על שני שחקנים שנדבקו בווירוס אך לא ציינה את שמם. בנוסף לכך, גם בוסטון ציינה כי אחד משחקניה נמצא חיובי בבדיקה ולאחר מכן מרכוס סמארט אישר בטוויטר כי הוא זה שנדבק. 

"אני מרגיש טוב, אין לי את אף אחד מהתסמינים", אמר סמארט. "מה שאני צריך כרגע הוא להתרחק ולהגן על עצמי. זה לא בדיחה, יחד אנחנו יכולים לנצח את זה, אבל זה אומר שנעשה זאת ביחד". 

* עוד חדשות רעות מארצות הברית. מאמן ניו אורלינס סיינטס מה-NFL, שון פייטון אובחן כחולה קורונה והפך לאיש המקצוע הראשון בליגת הפוטבול שנבדק בווירוס. המאמן בן ה-56 יישאר בביתו בבידוד על להחלמה מלאה. 

* עירוני נס ציונה שחררה את הזרים שלה לביתם. קורי פישר, דקוואן קוק וג'יי פי טוקוטו ביקשו לשהות במחיצת משפחותיהם והמועדון נענה לבקשתם. ג'ף וויטי בחר להישאר בארץ עקב החשש מהתפרצות המהירה של מחלת הקורונה בארצות הברית.

* אנטרייכט פרנקפורט הודיעה שבדיקה של אחד משחקניה נמצאה חיובית והוא יחד עם מספר אנשי צוות נוספים נכנסו לבידוד של 14 ימים. "לצערי זה כנראה רק עניין של זמן", אמר המנהל הספורטיבי פרדי בוביץ'. "זה יכול להיות כל אחד! וזו הסיבה שבהקשר הזה יש מסר ברור: כולם צריכים לקחת אחריות ולהישאר בבית".


* נשיא ההתאחדות הצרפתית נואל לה גראט סיפר כי המטרה עבורו היא לסיים את מחזורי הליגה הצרפתית עד ה-15 ביולי: "בכנות אני לא יודע איך נסיים את העונה ביוני, ההצעה שאני מתכוון להציע לאופ"א היא לנסות לסיום את העונה באמצע יולי, אין כרגע פיתרון אחר".

* צמד שחקני באיירן מינכן לאון גורצקה וג'ושוע קימיך השיקו קמפיין בשם 'אנחנו בועטים את הקורונה' ותרמו יחד סכום של מיליון יורו כדי להילחם בנגיף וקוראים לחברים אחרים לתרום סכום דומה: "מכיוון שבריאות היא בעלת חשיבות עליונה, כי יש צורך בסולידריות מצד כולם, כולם יכולים לעזור", אמר קימיך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי