הקפטן הסכים לקצץ 50% משכרו ונשבע להישאר גם בעונה הבאה

סטיבן נייסמית' במדי סקוטלנד
סטיבן נייסמית' במדי סקוטלנד | JACK GUEZ / Contributor

סטיבן נייסמית' מהארטס, נועלת הטבלה בליגה הסקוטית, נענה לבקשת ההנהלה והסביר: "הכדורגל היה טוב אליי לאורך הקריירה, כך שאני יכול להרשות את זה לעצמי"

(גודל טקסט)

בדומה לישראל ולמדינות אחרות ברחבי העולם, גם בכדורגל הסקוטי נאלצים להתמודד עם התפשטות נגיף הקורונה והמשבר הגדול במשק. בהארטס, נועלת טבלת הליגה הבכירה, התבקשו השחקנים לקצץ בלא פחות מ-50 אחוז משכרם, זאת במטרה לסייע למועדון להמשיך להתקיים. השחקן הראשון שהסכים לכך הוא הקפטן סטיבן נייסמית' בן ה-33, שהוסיף והתחייב להישאר במועדון גם בעונה הבאה, ללא קשר לתוצאות.

"כמו חבריי לקבוצה, חשבתי רבות על בקשת ההנהלה ודיברתי על כך בהרחבה עם בני משפחתי", סיפר נייסמית' והסביר כיצד התקבלה ההחלטה. "הנסיבות מעמידות את כולנו במצב קשה מאוד. אני ומשפחתי מרגישים שלאורך הקריירה שלי הכדורגל היה טוב מאוד אלינו, כך שבאופן אישי אני יכול וצריך לקבל על עצמי קיצוץ בגובה 50% משכרי, כדי לעזור למועדון להגן על עתידו ועל עתיד עובדיו בזמן תקופה כל כך קשה של חוסר ודאות".

נייסמית', לו עבר בפרמיירליג, מודע לכך שלא כל שחקני הארטס נמצאים במצב כלכלי דומה: "אני מקווה שההחלטה הזו תתרום בצורה כזו או אחרת להישרדות של המועדון ולהישרדות של עובדים בעלי הכנסה נמוכה, שהם אלה שנאבקים יותר מכולם במהלך התקופה הזו. אני יודע שמצבו הפיננסי של כל אחד מחבריי לקבוצה הוא שונה ואני יכול להבטיח לאוהדים שכולם עושים ויעשו את מה שהם יכולים על מנת לסייע למועדון".

"בתור הקפטן של הקבוצה, אני אתמוך בחבריי לקבוצה במאה אחוז, ללא קשר להחלטה שכל אחד מהם יקבל", הבהיר נייסמית' והכריז. "אני מתחייב להישאר בהארטס ולהוביל אותה גם בעונה הבאה, ללא קשר לליגה בה נשחק. זה כבוד עבורי לייצג את המועדון הזה ואני מקווה שההחלטה שלי יכולה להעניק ודאות מסוימות בזמן כל כך לא בטוח עבור האוהדים, השחקנים והבעלים". 


נייסמית' במדי נבחרת סקוטלנד בסמי עופר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי