נשיא טרבזונספור חשף: "דחינו הצעה גדולה על טוני וואקמה"

טוני וואקמה
טוני וואקמה | AFP

אחמט אגאוגלו סיפר בראיון כי מוליכת הליגה הטורקית סירבה להצעה כספית בגובה שישה מיליון יורו מהליגה הסינית והוסיף: "הלוואי שג'ון אובי מיקל היה ממשיך איתנו". וגם: אף אחד במועדון לא נדבק בקורונה

(גודל טקסט)

אקס הפועל באר שבע טוני וואקמה ממשיך לעשות חייל במדי טרבזונספור עם עונה נוספת בה השיג ספרות כפולות של שערים ובישולים וביחד עם מלך שערי הקבוצה אלכסנדר סורלות' הוביל את הסגולים תכולים לפסגה עד שהליגה נעצרה בשל נגיף הקורונה.

בעקבות כך הנגירי זוכה לחיזורים מכל עבר והיום (חמישי) נשיא הקבוצה אחמט אגאוגלו סיפר בראיון כי הייתה לטרבזונספור הצעה על טוני וואקמה מסין בתחילת העונה, אבל במועדון סירבו לשחררו: "ההצעה הייתה בגובה של שישה מיליון והנציגים שלו רצו לקדם את העסקה, אבל בסופו של דבר נשאר איתנו".

אגאוגלו המשיך והתייחס לשחרורו של ג'ון אובי מיקל, שסירב לשחק עקב קיום המשחק כרגיל למרות משבר הקורונה: "אני עצוב מעזיבה של כל שחקן בטרבזונספור. הלוואי שג'ון אובי מיקל היה ממשיך איתנו. לעומתו אני מאוכזב מהתנהגותו של דניאל סטארידג' שיכול היה לנהוג אחרת".

בתוך כך הודיעה טרבזונספור כי היא קיימה בדיקה מקיפה בחשש להידבקות בקורונה ומסרו כי כל הבדיקות של שחקני הקבוצה ואנשי הצוות שנמסרו, חזרו שליליות. משמע גם טוני וואקמה בריא ולא נבדק בנגיף.

ג'ון אובי מיקל. "הלוואי שהיה ממשיך" (GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי