נותרנו עם יותר שאלות מתשובות: הראיון המבולבל של נשיא אופ"א

אלכסנדר צ'פרין
אלכסנדר צ'פרין | Gettyimages

צ'פרין התראיין ב'לה רפובליקה' האיטלקי על המשך העונה וסיפר על שלושה תרחישים שונים: "אנחנו רוצים לסיים את העונה ביוני, ואם לא נוכל לעשות זאת ייתכן שהעונה תבוטל. אבל היא יכולה להמשיך גם בחורף"

(גודל טקסט)

אין ספק שהשאלה שמעסיקה את כולנו הוא "מתי הכדורגל הישראלי יחזור?". בכל יום כלי התקשורת הגדולים באירופה מספקים לנו תחזיות חדשות ולא מעודדות כל כך, בגלל התפרצות הקורונה. בכל מקרה מי שיודע מה יהיה הפיתרון יותר טוב מכולם הוא נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין שהתראיין היום (שבת) 'לה רפובליקה' האיטלקי, אבל בתום השיחה חזרנו עם יותר שאלות מתשובות.

"איננו יודעים מתי המגיפה תסתיים ולכן הכנו כמה תוכניות. עלינו לחכות כמו כולם. הדחייה של טורניר היורו בשנה הייתה קשה, זו הייתה ההכנסה הכלכלית העיקרית של 50 מדינות מתוך 55, אבל זו הייתה ההחלטה הנכונה", אמר צ'רפין.

הסלובני המשיך ופירט על התרחישים האפשריים: "יש כמה אפשריות, כמו לחדש את העונה בחודש מאי ולסיים אותה ביוני. אם לא נוכל לעשות זאת, העונה ככל הנראה תבוטל. למרות שיש גם אפשרות לסיים את העונה בתחילת העונה הבאה, שתתחיל מאוחר יותר". כפי שאתם מבינים גם האדם האחראי על כל הכדורגל האירופי נותר אובד עצות כמו כולנו.

נשיא אופ"א סיכם ואמר: "אנחנו נדאג שנספק את הפתירון הטוב ביותר לכל המועדונים והליגות. אם הליגות אכן יתחדשו, הן יכולות לחדש גם את הגביעים ואנחנו נמצא עבורן תאריכים. מה אם השחקנים שחוזה שלהם נגמר ב-30 ביוני? יהיה צורך במחויבות מצד הקבוצות. גם אם העונה הבאה תתחיל באיחור, צריך לקחת בחשבון שיורו 2021 יתחיל ב-11 ביוני ולכן עונת 2020/21 אמורה להסתיים ללא עיכובים נוספים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי