קלאב ברוז' תוכתר כאלופה, העונה הנוכחית לא תחודש

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | KURT DESPLENTER / Contributor

בצעד חסר תקדים, הליגה הבלגית היא הראשונה שלא תשוב לשחק, כשנותר רק משחק אחד לסיום העונה הסדירה. הדירקטוריון הצביע פה אחד וממתינים לאישור האסיפה הכללית ב-15.4. הנפגעת העיקרית: אנטוורפן של רפאלוב

קבוצות: קלאב ברוז'
(גודל טקסט)

מסתבר שמשבר הקורונה מנצח את הכדורגל והיום (חמישי) נוצר מצב חסר תקדים. כמעט שלושה שבועות אחרי שהליגה הבלגית בכדורסל הודיעה על סיום העונה ועל הכתרת אוסטנד לאלופה, היום (חמישי) מנהלת הליגה בכדורגל שלחה מכתב לקבוצות בבקשה לסיים את העונה. למעשה זו הליגה הראשונה באירופה שמחליטה לא לחדש את המשחקים. כרגע שוחקו 29 מחזורים מתוך 30 בעונה הסדירה, והמוליכה קלאב ברוז' ביתרון עצום של 15 נקודות על פני השנייה בטבלה.

התוצאה: ברוז' תוכתר רשמית כאלופה וסגניתה גנט תשחק במוקדמות ליגת האלופות. מי שסובלת ובגדול מהצעד הנוכחי היא קבוצתו של ליאור רפאלוב, אנטוורפן, שנמצאת במקום הרביעי במרחק של שתי נקודות מהמקום השני ובנוסף היא אמורה להתמודד נגד ברוז' בגמר הגביע, שעלול להתבטל, אך לגבי זה טרם התקבלה החלטה.  דירקטוריון ליגת העל הבלגית הצביע פה אחד לגבי ההחלטה הזו – ועכשיו הוא רק ממתין לאישור האסיפה הכללית ב- 15 באפריל.

 

במקרה כזה, בנוסף לאנטוורפן, גם שרלרואה וסטנדרט ליאז' של עדן שמיר ישחקו במוקדמות הליגה האירופית. בנוסף , עדיין לא ברור אם ואסלנד-בוורן האחרונה תרד לליגת המשנה או שיקפיאו את היורדות וייתכן שבעונה הבאה ישחקו עם 18 קבוצות בליגה הראשונה במקום 16.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי