גם זה קרה לו בכלא: רונאלדיניו הפסיד לשודד ולרוצח

רונאלדיניו
רונאלדיניו | NORBERTO DUARTE/AFP via Getty Images

לאחר שנחשף הסרטון של האגדה הברזילאית במשחק פוצ'יוולי, מתברר כי הוא ואחיו הפסידו במשחק לשני שוטרים לשעבר שמרצים את עונשם בפרגוואי

(גודל טקסט)

עלילות רונאלדיניו בכלא הפרגוואי נמשכות. אחרי שהוא תועד משחק פוצ'יוולי ביום ראשון האחרון בחצר הכלא, היום (חמישי) נחשפו פרטים חדשים אודות אותו משחק – ולמרבה ההפתעה, אלוף העולם ב-2002 הפסיד במשחק לשני שוטרים לשעבר שמרצים מאסר לצדו.

בפרגוואי כבר חשפו שרונאלדיניו השתתף במשחק כדורגל בין אסירים עוד בימיו הראשונים בבית הכלא ובו הוא כבש חמישה שערים ובישל את כל ששת השערים הנוספים של קבוצתו בדרך ל-2:11 מוחץ, אבל הפעם, במשחק פוצ'יוולי (שילוב של כדורעף וכדורשת חופים), מתברר כי האגדה הברזילאית נכנעה. 

מסתבר שרונאלדיניו שיחק מול יוני דוד מירלש מרטינס ואדגר רמון אוטאזו, שני שוטרים לשעבר שמרצים את עונשם ונכנסו למאסר של 10 ו-18 שנים בהתאמה, הראשון בעקבות שוד והשני בגין רצח. כעת הם יוכלו להוסיף לרזומה שלהם גם ניצחון על רונאלדיניו, שבימיו בברצלונה היה נצפה לא אחת משחק פוצ'יוולי בחוף הים.


כידוע, רונאלדיניו ואחיו בשבועות האחרונים נמצאים מאחורי סורג ובריח לאחר שנתפסו מנסים להיכנס למדינה עם דרכונים מזויפים. בימים האחרונים גם דווח כי מתנהלת חקירה בטענה שהם מעורבים בהלבנת כספים לארגוני פשע מקומיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי