גבריאל תמאש עדיין לא ויתר על הנבחרת: "מקווה לשחק ביורו"

גבריאל תמאש
גבריאל תמאש | אודי ציטיאט

למרות שרומניה טרם הבטיחה את מקומה באליפות אירופה, אקס הפועל חיפה כבר חושב על קיץ 2021: "הכי הגיוני שהמאמן יזמן את השחקנים בכושר הטוב ביותר, יהיה נהדר לשחק בטורניר כזה לפני הפרישה"

(גודל טקסט)

למרות שכמעט כל הליגות באירופה מושבתות עד להודעה חדשה בגלל התפרצות הקורונה, אקס הפועל חיפה גבריאל תמאש לא נשמע מודאג מדי וחושב כבר על הקיץ הבא. הבלם בן ה-36 שמשחק במדי אסטרה ג'יורג'יו הרומנית, ממשיך לשדר אופטימיות לגבי העתיד ומאמין שהוא יוכל להיכלל בסגל נבחרת רומניה במשחקי יורו 2021.

"אני חושב שהכי הגיוני שהמאמן מירל ראדוי יזמן את השחקנים בכושר המשחק הטוב ביותר", אמר תמאש בראיון בתקשורת הרומנית והוסיף: "אי אפשר להעפיל ליורו עם שחקנים שאינם בכושר. גם אם מדובר בשחקנים מוכשרים יותר, הדבר הכי חשוב הוא כושר משחק. זה יהיה נהדר לערוך טורניר אחרון בקריירה, אני מקווה שזה יקרה, אבל אני באמת לא יודע מה יהיה".

עם זאת יש לציין כי נבחרת רומניה טרם הבטיחה את מקומה ביורו. בדיוק כמו נבחרת ישראל גם היא נמצאת בשלב הפלייאוף שהיה צריך להתקיים בסוף חודש מארס ונדחה לספטמבר. בחצי הגמר הוגרלה רומניה נגד איסלנד כאשר בגמר מחכה לה המנצחת בין בולגריה להונגריה.


עדיין לא ויתר על היורו. גבריאל תמאש (מאור אלקסלסי)

לתמאש 67 הופעות בנבחרת רומניה כשבמהלכן תרם שלושה שערים ולזכותו של אקס הפועל חיפה טורניר בינלאומי אחד בלבד, כאשר עלה עם רומניה ליורו 2008, שהוגרלה 'בבית המוות' עם איטליה, צרפת והולנד. תמאש שיחק בכל שלב הבתים ועזר לנבחרתו לסיים טורניר מוצלח יחסית עם שתי נקודות. משחקו האחרון בנבחרת היה באוקטובר 2018 נגד סרביה בליגת האומות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי