לא רק גאון כדורגל: הצד האפל של זלאטן נחשף

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | AFP

פלוריאן יונגווירט, ששיחק נגד החלוץ מספר פעמים בארה"ב: "הוא לא הפסיד להעליב את חבריו לקבוצה במשך 90 דקות, זה היה מביך ומצחיק. הם ממש פחדו ממנו, הסתכלו עליו ביראת כבוד מוגזמת"

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

זלאטן איברהימוביץ' היה אגדה בליגת ה-MLS. הוא רשם שנתיים בלתי נשכחות עם שערים רבים (53 כאלה הבקיע ב-58 הופעות) ונדירים ביופיים. ללא ספק, החלוץ השבדי, שעולם הכדורגל מקווה שימשיך לשחק גם אחרי הקורונה, בין אם במילאן ובין אם בקבוצה אחרת – הוא אחד השחקנים הגדולים ששיחקו בארה"ב. אבל האם לכולם יש זכרונות נעימים ממנו? פלוריאן יונגווירט, הבלם הגרמני בן ה-31 ששיחק מולו מספר פעמים, נזכר בחוויה מטלטלת.

 
 
"אני חושב שזה היה בשנת 2018 כששיחקנו בסטנפורד נגד זלאטן בפעם הראשונה", פתח הבלם. "הוא ממש העליב את חבריו לקבוצה, לא דילג על אף אחד מהם ופשוט צרח במשך 90 דקות. זה היה מביך, אפילו מצחיק". הראיון היה במסגרת שאלות ותשובות בטוויטר, כמובן.
 
 
הבלם המשיך בתיאורו: "כולם פשוט פחדו ממנו כל כך, הם היו כמו ילדים קטנים, כאילו הם פונים אליו ביראת כבוד מוגזמת אפילו כדי שימסור להם או אחרי שעשו טעות: "אני יכול לקבל ממך משהו?".
 
 
 

העימותים מול זלאטן: "הוא היה שקט נגדנו, לא אמרתי לו דבר. אני חושב שלנסות להטריף אותו זה הדבר הכי גרוע שאתה יכול לעשות כיריב. יש שחקנים שאתה צריך לעורר אותם, אולי יש להם מזג חם. אבל אם תתחיל לשחק במשחקים האלה נגד זלאטן, איך לך סיכוי".
 
 
זלאטן עצמו (38) עדיין לא החליט על עתידו. באיטליה דווח כי הוא לא רוצה לפרוש במצב כזה, לאחר שהכדורגל הופסק, ועשוי להאריך את חוזהו בעוד שנה. לאחרונה אמר זלאטן: "בואו נראה מה יהיה. אני אפילו לא יודע מה אני רוצה. משהו חדש קורה כל יום. מי יכול לחזור את העתיד עם הקורונה? עלינו לנסות וליהנות מהחיים. אל תדאגו לי יותר מדי. יש לי משפחה לטפל בה, הם מרגישים טוב אז אני גם מרגיש טוב". רק לאחרונה אמר עליו לוק שואו, מגן מנצ'סטר יונייטד, שהוא היה בטירוף לנצח בכל אימון וממש התנהג כמו פרא. עכשיו הדברים מקבלים חיזוק נוסף.
 

זלאטן. אל תעצבנו אותו (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי