אניימה לא חושב על פרישה: "אשמח לשחק בדרום אפריקה"

וינסנט אניימה
וינסנט אניימה | צילום: AFP

השוער הניגרי, שכיכב לפני כעשור בבני יהודה, בהפועל תל אביב וגם במכבי תל אביב, לא שיחק כדורגל כבר שלוש שנים, אולם אין בכוונתו לתלות את הכפפות אם תגיע ההצעה הנכונה: "יוהנסבורג זה מקום טוב לחיות בו"

(גודל טקסט)

וינסנט אניימה יחגוג באוגוסט הקרוב את יום הולדתו ה-38 וחלפו כבר כשלוש שנים מאז הופעתו הרשמית האחרונה, אבל השוער הניגרי ממש לא חושב על פרישה. בראיון שהעניק היום (שישי) לתקשורת בדרום אפריקה, הוא אישר שהוא רואה את עצמו משחק במדי קייזר צ'יפס המקומית.

אניימה אמנם שוחרר מליל הצרפתית ב-2018, לשורותיה למעשה השתייך מ-2001, אז עזב את הפועל תל אביב, אבל מיעט לשחק בתחילת הדרך וכידוע בעונת 2012/13 הושאל למכבי ת"א וזכה גם איתה באליפות, אבל בעונת 201718 איבד את מקומו בין הקורות וירד לספסל. לדבריו הוא שומר על כושר בשנתיים האחרונות ויכול לחזור לפעילות ספורטיבית אם יזכה להצעה מתאימה. קייזר צ'יפס הדרום אפריקאית בהחלט עונה על ההגדרה.

"לחתום בקייזר צ'יפס? כן, למה לא?", אמר השחקן עם הכי הרבה הופעות בתולדות נבחרת ניגריה, "אם תהיה אפשרות לשחק עבורה או עבור אורלנדו פיירטס, אז למה לא? כדורגל זה החיים שלי, הכדורגל בדם שלי ואם תהיה אפשרות לשחק וגם המשפחה שלי ואשתי יהיו בעד, אז נעבור ליוהנסבורג – זה מקום טוב לחיות בו".

לאניימה יש 101 הופעות בנבחרת ניגריה במשך 13 שנה, אולם הוא פרש מכדורגל בינלאומי בשנת 2015 לאחר סכסוך עם מאמן הנבחרת וראשי ההתאחדות. בנוסף לאליפויות עם התל אביביות בישראל – עם הפועל זכה בדאבל ב-2009/10 ובגביע גם עונה לאחר מכן – השוער שהחל את דרכו בישראל בבני יהודה ב-2005 גם זכה עם נבחרתו בגביע אפריקה לאומות ב-2013.


דאבח עם הפועל תל אביב. אניימה בימיו באדום לפני כעשור (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי